Industry Wire

Geplaatst door YourSurprise.com

YourSurprise.com is finalist voor de Red Herring Top 100 Awards Europa

Zierikzee, 19 maart 2013 – Na het winnen van de Thuiswinkel Award voor de beste webwinkel van Nederland is YourSurprise.com nu ook finalist voor de Red Herring Top 100 Awards Europa. Deze prestigieuze awards worden jaarlijks uitgereikt aan de meest innovatieve en veelbelovende technologie bedrijven in Europa door het gelijknamige internationale technologietijdschrift uit de Sillicon Valley.

Jaarlijks wordt door de online technologie community Red Herring een strenge selectie gemaakt tussen honderden bedrijven van de 100 meest innovatieve bedrijven binnen geheel Europa, overigens gebeurt dit ook voor bedrijven in de USA en Azië. Om tot deze selectie te kunnen behoren, moet men voldoen aan 20 kwalitatieve en kwantitatieve criteria waaronder technologische innovatie, financiële gezondheid, kwaliteit van het management, uitvoeringsstrategie en internationale marktgroei. Met deze criteria wist Red Herring als één van de eersten bedrijven als Google, eBay en Yahoo te herkennen als toekomstige grote spelers die wereldwijd belangrijke innovaties zouden doorvoeren.

Uiteraard is YourSurprise.com, belangrijke partij binnen de Europese markt van persoonlijke cadeaus, zeer vereerd om op deze lijst te staan. Wouter de Vries, oprichter en mede-eigenaar van YourSurprise.com vertelt niet zonder enige trots: “We blijven kritisch naar onze eigen bedrijfsvoering kijken, om zo vernieuwend te blijven en onze kwaliteitsstandaard hoog te houden. Wanneer je ziet welke grote namen ons voorgegaan zijn, dan geeft ons dat nog meer vertrouwen om door te gaan op de ingeslagen weg.”

Waar YourSurprise.com in 2005 begon op een zolderkamer, heeft het tegenwoordig ruim 40 vaste medewerkers in dienst. Dankzij een continue uitbreiding van het assortiment en het aanboren van nieuwe markten, maakt men al een aantal jaren opeenvolgend een zeer sterke groei door. De persoonlijke cadeaus worden over de hele wereld verzonden. Op marketinggebied is men met native speaking medewerkers vooral erg actief in de Benelux, Duitsland, Frankrijk, Oostenrijk en het Verenigd Koninkrijk. Naast de B2C markt is men ook zeer succesvol met het aanbieden van all-in-one oplossingen voor bedrijven zoals whitelabel-modules, eindejaarsgeschenken en promotionele gift-vouchers.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht