Gerben de Zeeuw wordt creative director Greymen&Co

Digital marketing bureau Greymen&Co stelt Gerben de Zeeuw aan als Creative Director. In deze rol krijgt hij de dagelijkse leiding over het team van creatieven die digitale campagnes ontwikkelen voor merken als Gemeente Amsterdam, NBTC Holland Marketing en Mascotte. De Zeeuw werkte eerder bij Clockwork en TBWA op uiteenlopende campagnes voor o.a. KLM, Heineken International en Adidas International.
‘Voor succesvolle digital marketing combineer je de kracht van data met onderscheidende creativiteit. Dat is waar we als Greymen&Co om bekend staan. Met Gerben brengen we onze creativiteit naar een nog hoger niveau’, vertelt Wilfred den Hertog, directeur van Greymen&Co.
Den Hertog prijst De Zeeuw om zijn pragmatische werkwijze én hoge kwaliteitsstandaard. ‘Gerben kent de dynamiek van een digitaal bureau en hanteert in het creatieve proces de standaarden van een reclamebureau. Hij is inventief en brengt het hele team naar een hoger niveau. Zo behalen we nog betere resultaten met de digitale campagnes en social content die wij ontwikkelen voor onze opdrachtgevers.’
Greymen&Co is een snelgroeiend digital marketing agency gevestigd in Amsterdam. Het bureau is een samensmelting van verschillende specialistische bureaus, waaronder online marketing bureau DLVR en social bureau Socialfabriek. Inmiddels werken er ongeveer 25 personen bij het ambitieuze bureau.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.