Magdalena Flick Managing Director, Benelux bij Outbrain

Amsterdam – 12 november 2020 – Outbrain, ’s werelds toonaangevende platform voor discovery en native advertising op het open web, kondigde de benoeming aan van Magdalena Flick tot Managing Director van de Benelux. In haar nieuwe rol zal Flick de markt van België, Nederland en Luxemburg leiden, en verantwoordelijk zijn voor het versterken van belangrijke samenwerkingen en het toezicht houden op operationele bedrijfsactiviteiten.
“De Benelux is een groeimarkt voor Outbrain, waar we ons aanbod aan de vraagzijde zullen blijven behouden en versterken, terwijl we tegelijkertijd de hoogste kwaliteitsnormen voor onze uitgevers garanderen”, zegt Eytan Galai, Chief Revenue Officer bij Outbrain. “Sinds Magdalena in 2014 bij het Outbrain-team kwam, heeft ze bewezen een waardevol teamlid te zijn en een integrale rol te hebben gespeeld bij de groei van de DACH-markt. Meest recent leidde ze de International Business Operations voor LATAM, EMEA en APAC. Magdalena past perfect bij deze functie en we kijken ernaar uit om haar succes te blijven zien.”
“In onze inspanningen om te verdubbelen, was het samenbrengen van deze regio’s een logische beslissing, aangezien we blijven investeren in de groeimarkten van Outbrain”, aldus Flick. “Ik ben super enthousiast over de kansen en synergieën die deze twee lokale teams bieden om de wereldwijde voetafdruk van Outbrain te vergroten.”
In haar nieuwe rol krijgt Flick de leiding over de kantoren van Outbrain in Amsterdam en Brussel, met de nadruk op teamgroei en -uitbreiding. Ze zal blijven rapporteren aan Alexander Erlmeier, Managing Director, International bij Outbrain.
Erlmeier voegt eraan toe: “Door activiteiten in Nederland en België te combineren tot één Benelux-regio, volgen we een sterke markttrend die ons in staat stelt wendbaar te zijn en ons sneller aan te passen aan de behoeften van de klant. Als directe marktinvestering breiden we onze teams in beide regio’s uit. Brussel en Amsterdam, en herstructurering voor groei en schaal. Ik kijk uit naar het succes van deze grotere regio, aangezien we een enorm groeipotentieel zien.”
Tijdens haar loopbaan bij Outbrain heeft Flick verschillende posities bekleed in de DACH-markt, waar ze verantwoordelijk was voor talloze wereldwijde klanten en een sleutelrol speelde bij succesvolle productlanceringen op de Duitse markt. Voordat ze bij Outbrain kwam, werkte ze voor Westwing Home & Living en Yahoo! Flick heeft ook zeven jaar in Brussel, België gewoond.
Als onderdeel van de organisatorische herstructurering is Nick Kalse gepromoveerd tot Head of Sales, Benelux, hierin werkt hij samen met de Sales Managers in zowel Nederland als België.
Over Outbrain
Outbrain is ’s werelds meest toonaangevende feed voor discovery en native advertising voor het open web. Een derde van de met internet verbonden bevolking ter wereld onderzoekt en ontdekt informatie via onze feed-technologie, die wordt vertrouwd door opkomende merken en geïntegreerd in de technische stacks van duizenden mediabedrijven om hun publicatie-activiteiten te beheren en er inkomsten mee te genereren. Outbrain is actief in 55 landen en heeft zijn hoofdkantoor in New York City en kantoren in 18 steden over de hele wereld. Lees meer op www.outbrain.com of volg ons op Twitter, LinkedIn en Instagram.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.