Industry Wire

Geplaatst door Serviceplan Group Nederland

Serviceplan Group Nederland aan de slag voor WW

Mediaplus wint media-account van heruitgevonden Weight Watchers

WW, Weight Watchers heruitgevonden, heeft haar mediabelangen onder gebracht bij Mediaplus, onderdeel van de Nederlandse tak van de Serviceplan Group. WW is een bekende voor de groep, het gezonde levensstijl- en afslankprogramma koos eerder ook in België al voor Mediaplus. Vanuit de wens om alles onder te brengen bij één bureaugroep, gaat Mediaplus zich nu ook voor de Nederlandse markt toeleggen op de strategie en de daaruit vloeiende online en offline media-activiteiten van het gezonde levensstijl- en afslankprogramma.

De kick-off van de samenwerking staat geheel in het teken van de app MijnWW, een nieuw programma waarbij gebruikers WW op een totaal andere manier gaan ervaren. De focus ligt op het complete plaatje van voeding, beweging, mindset en slaap en gaat verder dan enkel afvallen. De campagne is erop gericht de consument hier meer bekend mee te maken, waarbij de veelzijdigheid van het WW-programma wordt gecommuniceerd. Hiervoor stond een TV-campagne gepland aan in december vorig jaar en in januari komt daar een online campagne bij.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht