
Relevantere ervaringen met AI-gestuurde personalisatie
De inzet van kunstmatige intelligentie (AI) om gebruikerservaringen te verbeteren, is geen toekomstmuziek meer. AI-gestuurde personalisatie helpt om klanten te onthouden, te herkennen en relevanter te zijn.
Vrijwel alle consumenten (91%) gaan eerder tot aankoop over als AI-gestuurde personalisatie wordt ingezet. Eleftherios Kousakis, sales director van AB Tasty, vertelt in deze talk hoe hij bij klanten kunstmatige intelligentie inzet voor advanced segmentation voor de verbetering van de personalisatie strategie. AB Tasty groeide in elf jaar van een bureau dat zich met Conversion Rate Optimalization en UX analytics bezighield, naar een Experience Optimazation Platform.
Kousakis legt uit wat deep segmentation is en waarom het onderdeel zou moeten zijn van de personalisatie-aanpak. Welke rol kan AI spelen om personalisatie op een hoger plan te tillen? Met voorbeelden, use cases en tips.
Host: Ronald ter Voert (eigenaar RTV Media)
Spreker: Eleftherios Kousakis (Sales Director van AB Tasty)
Collectie: Emerce Conversion 2020
Nieuwe insights
[Podcast] Felienne Hermans: “De grootste slachtoffers van de AI-hype zijn onze kinderen”Stop met de GEO romantiek: modern Search en media brengen merk en gebruiker samenWord een CX-kampioen door een end-to-end aanpakHoe embedded payments de checkout veranderen bij Albert HeijnE-mailcampagnes die écht terugpraten: feedback wordt actieGerelateerde artikelen


Hoe Vertex AI datasilo’s doorbreekt en marketing voorspelbaar maakt

De vijf belangrijkste redenen waarom AI-projecten mislukken
