Industry Wire

Geplaatst door Cheel Amsterdam

Kies Duurzame Mode! Laat anderen niet de prijs betalen

Cheel Amsterdam heeft, in samenwerking met Stichting Urgenda, de campagne Kiesduurzamemode.nu ontwikkeld die de consument wijst op de hoge prijs die voor goedkope kleding wordt betaald. Op de actiewebsite www.kiesduurzamemode.nu krijgen consumenten informatie en handige tips om te kiezen voor duurzame mode. Via opvallende banners op populaire modeblogs en Abri’s en Billboards rondom drukke winkelcentra in Nederland wordt het winkelend publiek aangesproken en naar de site geleid.

“Met dit initiatief willen we het belang van het dragen van duurzame mode laten zien. We willen vooral laten weten dat het makkelijker is dan je denkt om hippe duurzame mode te vinden. Op Kiesduurzamemode.nu bieden we een podium aan de koplopers op het gebied van duurzame mode. Eén website voor vele initiatieven en producten om het makkelijker te maken voor de consument die wil weten welke mode duurzaam gemaakt is, waar het te koop is en waar je als consument precies op moet letten. Een duurzame levensstijl is niet moeilijk of duur, maar juist steeds gemakkelijker te realiseren, dus start vandaag!”, zegt Urgenda directeur Marjan Minnesma.

Over Cheel:

Cheel is onderdeel van het Koreaanse Cheil netwerk, met 55 vestigingen in 33 landen. Bij Cheel Amsterdam werken 32 mensen van 4 verschillende nationaliteiten. Het bureau is nu al actief voor opdrachtgevers Koninklijke Horeca Nederland, Hankook Tyres, Samsung, Sitecom, Orange Babies en Urgenda.

Over Stichting Urgenda

Urgenda is de actie-organisatie voor duurzaamheid en innovatie die Nederland, samen met bedrijven, overheden, maatschappelijke organisaties en particulieren, sneller duurzaam wil maken.

Creatie

Concept: Frans Pootjes

Creative Director: Frans Pootjes

Art: Ton van Jole, Peter Tromp

Creative Technologist: Paul van de Woestijne

Social Media Manager: Paul Braat

Account: Dylan Dordrechter

Fotografie: Roel Nederveen

Verantwoordelijk klant Matthijs Kettelerij, Marjan Minnesma

MEER INFORMATIE:

Peter-Paul Blommers, Ceo Cheel

Frans Pootjes Creative Director Cheel

Matthijs Kettelerij Urgenda

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht