Industry Wire

Veel vraag naar gebruiksgemak: drie telefoonnummers op één mobieltje

Almere, 20 augustus 2013 – Voiceworks, aanbieder van zakelijke telefonie- en dataoplossingen, ziet de vraag naar drie telefoonnummers op één mobieltje sterk toenemen sinds de introductie van haar ‘Alles-in-één BLUE’ campagne op 18 juni.

Het bedrijf biedt via haar in eigen beheer ontwikkelde communicatieplatform een oplossing die het gebruik en beheer van mobiele en vaste telefonie in één toestel integreert. Dit is eenvoudig in het gebruik en heeft kostenbesparingen tot gevolg. Door het succes van de introductie heeft Voiceworks de BLUE-aanbiedingen onderdeel gemaakt van het standaard dienstenportfolio.

Stijn Nijhuis, CEO van Voiceworks: ‘De innovatie in de smartphonemarkt neemt af. De laatste fundamentele innovatie op het vlak van mobiele telefonie was de iPhone 4 en de Siri voice assistant service op de iPhone 4S; dat is alweer een paar jaar geleden. De strijd tussen de telefoonfabrikanten woedt echter onverminderd voort, maar het verschil wordt niet meer gemaakt op de functies van de verschillende apparaten. Op gebruikersgemak daarentegen valt nog veel te winnen. Hierop zitten gebruikers nog echt te wachten. Daarom hebben wij een nieuwe oplossing bedacht, ontwikkeld en op de markt gebracht: drie telefoonnummers op één mobieltje.’

BLUE-aanbiedingen
Door de Voiceworks innovatie is het mogelijk zowel een zakelijk mobiel nummer, een privé mobiel nummer als een vast zakelijk telefoonnummer op één simkaart te plaatsen wat met één mobiel toestel te gebruiken is. Dit maakt gebruikers beter bereikbaar tegen gunstigere kosten. Immers de kosten van drie abonnementen van concurrerende aanbieders worden vervangen door slechts één ‘Unlimited-bundel’ van Voiceworks. Met deze bundels kunnen zakelijke gebruikers onbeperkt bellen en sms’en inclusief 1 GB data vanaf 39,- euro exclusief BTW. Klanten van Voiceworks maken daarbij gebruik van het KPN-netwerk.

Succes
Sinds de introductie van haar BLUE-aanbiedingen tijdens de ‘Alles-in-één BLUE’ campagne die op 18 juni van start ging, heeft Voiceworks duizenden simkaarten verkocht. Sinds 1 augustus maken de BLUE-aanbiedingen onderdeel uit van het standaard mobiele portfolio van Voiceworks.

Het bedrijf zet haar BLUE-aanbiedingen af via een netwerk van 48 resellers. Vooral de verkoop via de resellers die zich richten op zzp-ers en freelancers hebben een vlucht genomen.

Over Voiceworks
Voiceworks, opgericht in 2005, maakt zakelijk telefonie makkelijker en transparanter. Het bedrijf heeft een stabiel en innovatief communicatieplatform ontwikkeld. Hierdoor is het beheer van het netwerk van A tot en met Z in handen van Voiceworks en is de kwaliteit gegarandeerd. Met dit eigen netwerk, meerdere gekoppelde datacenters en vooruitstrevende ICT-technieken levert Voiceworks professionele en innovatieve mobiele-, telefonie- en datadiensten. Voiceworks integreert het vaste en mobiele netwerk, waardoor eindgebruikers meer gebruikersgemak krijgen. Zo kunnen zij één mobiel toestel zowel zakelijk als privé gebruiken.
Voiceworks levert groothandeloplossingen inclusief ondersteuning aan onder andere PBX installateurs, CPS, ISP en ASP. Het snelgroeiende Voiceworks heeft 70 medewerkers in dienst en won in 2011 de Deloitte Technology Fast50 en in 2012 de Gouden FD Gazelle Award. Voor meer informatie: www.voiceworks.nl; @voiceworksnl

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht