Industry Wire

Geplaatst door Vistaprint

Vistaprint lanceert de Vistaprint pitch-challenge om kleine bedrijven in Nederland te steunen

Vistaprint, de ontwerp- en marketingpartner van kleine ondernemingen overal ter wereld, heeft wederom een mooi initiatief gelanceerd om kleine ondernemers te steunen. Vistaprint daagt kleine bedrijven uit om uit de schaduw te treden en op een van hun social media kanalen een video te plaatsen met een elevator pitch waarmee ze hun bedrijf pitchen aan de massa.

“Het is ons doel om kleine ondernemingen te helpen slagen en groeien”, zegt Nina Coopmans, Country Manager Nederland bij Vistaprint. “Bedrijven zijn vaak het gevolg van een passie of een gat in de markt, en eigenaars van kleine bedrijven hebben daardoor een uniek verhaal te vertellen. Via de Vistaprint pitch-challenge bieden we ze een speciale gelegenheid om hun bedrijf te pitchen en hun boodschap duidelijk over te brengen. Niet alleen aan ons, maar ook aan hun bestaande en potentiële klanten.”

Kleine bedrijven uit Nederland die mee willen doen, kunnen zich voor het programma inschrijven tussen 20 september 2021 en 5 oktober 2021.

De inzendingen worden door de interne jury van Vistaprint beoordeeld. De jury beloont de negen bedrijfspitches die het meest de aandacht trekken en het overtuigendst zijn met een bedrag van € 5000 en marketingmateriaal ter waarde van € 500. Met de kracht van hun overtuigende pitch in combinatie met de boost van het marketingmateriaal en budget van Vistaprint kunnen kleine ondernemingen een blijvende indruk maken.

De Vistaprint pitch-challenge maakt onderdeel uit van de bredere missie om wereldwijd een partner te worden van kleine bedrijven, door ze de marketingmaterialen van goede kwaliteit en de creatieve deskundigheid te bieden die ze nodig hebben om hun zakelijke doelen te bereiken.

De Vistaprint pitch-challenge volgt op het geslaagde wereldwijde initiatief van 99 Days of Design, waarbij 99 kleine ondernemingen over de hele wereld financiële steun en nieuw vormgegeven identiteiten kregen. De pitch-challenge laat zien dat Vistaprint een echte partner wil zijn voor kleine bedrijven overal ter wereld.

“We zijn blij dat we kleine bedrijven de steun kunnen bieden die ze nodig hebben. Niet alleen met geld dat ze in hun bedrijf kunnen steken, maar om ze te helpen hun identiteit te transformeren via marketing en ontwerp, en dat is minstens zo belangrijk”, concludeert de jury van de Vistaprint pitch-challenge.

Om te registreren:

1: Kandidaten moeten het inschrijfformulier invullen en een aantal vragen over zichzelf en hun bedrijf beantwoorden: https://eow8w2or227.typeform.com/vistapitch-NL

Vervolgens moeten ze de link naar hun Instagrambericht delen met Vistaprint.

2: Ze maken een overtuigende video van 30-60 seconden over wat ze als bedrijf doen en wat ze uniek maakt.

3: Ze delen de video van hun pitch op hun Instagram feed, Facebook feed of op YouTube, taggen @Vistaprint en gebruiken de hashtag #vistapitch.

Alle informatie is te vinden op de website van Vistaprint.nl

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht