Industry Wire

Geplaatst door New Story

Niels Langereis Nieuwe CEO Bij New Story

New Story – tot voor kort beter bekend als Aan Zee – is een strategisch en creatief digital agency dat 26 jaar bestaat. Het Noordwijkse bureau heeft Niels Langereis ingelijfd als CEO om het bedrijf naar een nieuwe fase te begeleiden.

Langereis legt uit waarom hij juist nu deze overstap heeft gemaakt: “Marketeers en ondernemers worden geconfronteerd met een enorme toename aan digitale touchpoints. Ze zoeken een strategische partner die hen doorlopend helpt met het maken van de juiste keuzes en de implementatie daarvan. De klantreis is complexer dan ooit. Door de versnellende groei van technologie, data en content oplossingen is het voor ondernemers en marketeers haast onmogelijk om de expertise hiervoor bij een enkel bureau te vinden. Ik geloof dat New Story als partner perfect gepositioneerd is om klanten in partnership verder te helpen, omdat het samenwerken met andere bureau’s en partners in het hart van de organisatie zit. New Story heeft nooit anders gedaan. Toen duidelijk werd dat ik New Story als CEO in hun groeiambitie kon gaan begeleiden, hoefde ik niet lang na te denken.”

“Mijn ervaring in leidinggevende posities bij een aantal van ‘s werelds grootste netwerkbureaus – waaronder Publicis, Wavemaker en Hogarth – heeft mij doen inzien hoe belangrijk het is om niet alleen kennis te hebben van de kracht van content en media. Je moet in staat zijn om de customer journey merkrelevant vorm te geven en deze continu te optimaliseren. Dat vereist een holistische visie. Je kunt een merk op veel verschillende manieren laten groeien. Bij New Story zijn strategie, creatie, development en marketing technologie met elkaar verweven. Op al deze fronten dragen we bij aan de groei van onze klanten. Als onze klanten een FD Gazellen Award winnen, volgt die van New Story vanzelf.”

“New Story heeft een mantra; Design, Develop, Grow. Dit mantra is in mijn visie niet alleen van toepassing op de ontwikkeling van onze klanten. Het geldt ook voor de ontwikkeling van talent en onze organisatie. Het zijn uiteindelijk de mensen die een agency succesvol maken. Hun persoonlijke groei is het beste recept voor de groei van onze klanten. Dat zal een belangrijke focus van mij zijn.”

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht