Industry Wire

Geplaatst door Verint

Verint breidt mobiele mogelijkheden uit met nieuwe Impact 360 Workforce Optimization-oplossing

Verint® Systems, Inc. (Nasdaq: VRNT) introduceert zijn Impact 360® Mobile™-oplossing. Die biedt aanvullende Workforce Optimization-mogelijkheden binnen het bestaande mobiele-applicatieaanbod van Verint. De nieuwe oplossing is ontwikkeld om organisaties te helpen bij het optimaliseren van medewerkers- en klantbetrokkenheid via mobiele apparaten. Impact 360® Mobile™ zorgt daarbij voor consistente ervaringen via verschillende contactkanalen. De oplossing profiteert van de kracht van de Impact 360 Workforce Optimization™-suite voor contactcenters, backoffices en retailers.

Verint helpt bedrijven bij het effectiever beheren van de bedrijfsvoering met mobiele applicaties door het uitbreiden van de mogelijkheden van zijn Voice of the Customer- (VoC) en Workforce Optimization-oplossingen (WFO). De mobiele oplossingen omvatten Enterprise Feedback Management (EFM), medewerkersplanning en performance management scorecards. Deze helpen bij het verbeteren van de bedrijfsvoering met focus op klantbetrokkenheid en stellen serviceteams in staat om klantfeedback vanuit elk kanaal vast te leggen. Naast deze mogelijkheden helpt de nieuwe Impact 360 Mobile-oplossing organisaties bij het betrokken houden van medewerkers die de dienst daadwerkelijk verlenen. Zo beheren medewerkers hun werkschema en vrije dagen op afstand, waardoor updates sneller gaan en het totale proces soepeler verloopt.

Makkelijker toegang tot data via mobiele apparaten
De nieuwe mobiele applicatie van Verint biedt medewerkers en managers toegang tot de voordelen van Impact 360 Workforce Optimization terwijl ze onderweg zijn. De app levert gebruikers dan Actionable Intelligence®. Zo kunnen zij snel reageren en vanaf elke plek en op elk moment actie ondernemen. De interface is voorzien van een eigentijdse look-and-feel en biedt intuïtieve navigatie op basis van een sterk interactief ontwerp.

Impact 360 Mobile biedt tal van features en voordelen die inherent zijn aan de WFO-suite van Verint. Voordelen zijn:
• hogere productiviteit van leidinggevenden doordat zij sneller kunnen inspelen op verzoeken, werkschema’s en prestaties en doelen van medewerkers. Dat kan direct op de werkvloer van een contactcenter of kantoor, maar ook off-site;
• verbeteren van de medewerkersproductiviteit door het op elk moment en vanaf elke locatie bieden van inzicht in Key Performance Indicator-scores en trends, het aanleveren van informatie of het aanvragen van vrije dagen;
• verbeteren van de medewerkerstevredenheid door te voldoen aan de toenemende voorkeur voor mobiele communicatie.

Deze nieuwe versie sluit aan op een serie van mobiele uitbreidingen op Verint Enterprise Feedback Management™ met geavanceerde mobile offline surveys. Die maken het mogelijk om klantfeedback vanaf elke plek en op elk moment vast te leggen. Deze verdere uitbreidingen van de mobiele oplossingen van Verint stellen organisaties in staat om meningen van klanten vast te leggen en feedbackinformatie te operationaliseren. Daarmee komen een superieure klantenservice en klantervaringen binnen handbereik.

“De mobiele oplossingen van Verint bieden organisaties de informatie en flexibiliteit die zij nodig hebben, waar en wanneer ook. Wij maken het makkelijker om tegemoet te komen aan de eisen en verwachtingen van de moderne werknemer”, zegt Nancy Treaster, senior vicepresident en General Manager Strategic Operations van Verint Enterprise Intelligence Solutions.

Voor meer informatie over Impact 360 Mobile en andere Verint-oplossingen: www.verint.com.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht