Dimension Data wint Avaya Contact Center Award 2014

Dimension Data is voor het derde achtereenvolgende jaar de winnaar van de ‘Avaya Contact Center Award’. Avaya kent elk jaar Channel Awards toe aan business-partners die zich in een specifieke categorie hebben onderscheiden.
Van links naar rechts: Ronald Hoeijenbos (Channel Director Avaya Nederland), Wouter Bakker (Business Manager Unified Communications Dimension Data), Roger Beckand Verwee (Channel Account Manager Avaya Nederland, Melvin Harmsen (Country Sales Director Avaya Nederland)
In het juryrapport beschrijft Avaya dat Dimension Data door middel van Value Based Selling grote contactcenterprojecten heeft geïmplementeerd. Dit heeft geresulteerd in een stijging van twintig procent op het gebied van Contact Centers in 2013. Tevens zijn de medewerkers van Dimension Data zeer ervaren en volledig gecertificeerd zijn op het gebied van Avaya Contact Center.
“Ze zeggen wel eens dat het moeilijker is om aan de top te blijven dan er te komen. Dat maakt voor het derde achtereenvolgende jaar de Avaya Contact Center Award winnen, nog specialer”, zegt Jan Willem Dees, Managing Director van Dimension Data Nederland. “De leidende rol als contactcenter systems integrator is alleen te handhaven als de klant altijd centraal staat. Wij kijken eerst naar de exacte behoefte van onze opdrachtgevers en pas als dat in kaart is gaan we aan de slag met een technische oplossingsrichting.”
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.