Industry Wire

Geplaatst door RED Online Marketing

RED Online Marketing shortlisted voor prestigieuze European Search Awards

11 april 2022, Utrecht – RED Online Marketing is genomineerd voor de European Search Awards 2022. Samen met onze opdrachtgever &Olives hebben we een uitgebreide case geschreven over de lancering van het nieuwe reismerk, gedurende COVID-19, met behulp van SEA, Display & YouTube Advertising. In de categorie “Best PPC Case in Travel” is RED Online Marketing 1 van de 3 kanshebbers in Europa.

Op 1 april ontvingen we in onze mailbox een email van Sarah Belcher van Don’t Panic Projects met de volgende woorden: “I am delighted to inform you that you that you have made the 2022 European Search Awards Shortlist! From myself personally and from the judges’, we are sending you a huge congratulations! Making the shortlist is a fantastic achievement in itself so you have every reason to celebrate.” Uiteraard sluiten we ons aan bij deze mooie woorden, we zijn enorm vereerd en hebben met elkaar geproost op de vrijdagmiddagborrel.

We zijn genomineerd in de categorie ‘Best use of search – travel/leisure (PPC): Small’. In totaal zijn er 33 categorieën, onderverdeeld in SEO small/large, PPC small/large, zie hier het totale overzicht. Op 26 mei is de Award Ceremony in Barcelona.

Corné den Braber, strateeg en partner bij RED “Samen met Madelon Seignette van &Olives Travel hebben we het nieuwe merk gelanceerd. Een enorme uitdaging gedurende COVID-19, maar enorm trots op onze samenwerking dat het gelukt is. Door onze innoverende en slimme advertising campagnes zijn de boekingen door het dak gegaan én geniet de naam &Olives Travel inmiddels meer bekendheid in de markt. Deze nominatie is een hele fijne bevestiging van de samenwerking met &Olives Travel.”

Over RED Online Marketing
RED Online Marketing is een online marketing bureau, gespecialiseerd in de vrije tijd- en toerisme sector. Het bureau is in 2006 opgericht. In de afgelopen ruim 15 jaar is het team uitgebreid tot 19 specialisten. Met een kantoor in Duitsland en Frankrijk en meertalige medewerkers, kunnen we op internationaal niveau opereren.

Met een uiteenlopend portfolio van dagattracties zoals Duinrell tot vakantieparken als De Krim Texel, touroperators als Travelnauts en bestemmingen als Terschelling begrijpen we de customer journey binnen vrije tijd zeer goed.

Via partnerships met Google, Facebook, Microsoft, IAAPA, HISWA-RECRON en het ANVR houden we niet alleen onze marketing kennis maar ook onze branchekennis op uitstekend niveau. Zo goed, dat we in 2021 voor de 3e keer zijn bekroond tot een van de beste digitale marketing bureaus van Nederland door een top 3 vermelding in de Emerce 100.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht