MADE.COM stelt Wonderhood Studios aan als creatief bureau

MADE heeft Wonderhood Studios na een competitief pitch-proces aangesteld om hun pan-Europese merkcampagne voor 2022 te lanceren.
MADE is hét toonaangevende digital native lifestyle merk in de interieur- en designbranche, dat de industrie scherp houdt met hun hoogwaardige, exclusieve designs. MADE houdt een kleinschalig productiemodel aan, dat het voor klanten mogelijk maakt om op verantwoordelijke wijze het interieur van hun dromen te realiseren.
MADE kondigde onlangs een grote merktransformatie aan met daarbij een nieuwe onverwachte en opvallende marketingstrategie en branding positie als gevolg. Wonderhood Studios werkt voor deze opdracht nauw samen met MADE om op een creatieve manier de visie van het merk tot leven te brengen en het een frisse en gedurfde kijk te geven.
Jude Whyte, Brand Creative Director bij MADE vertelt:
“We hebben allemaal een unieke visie op hoe ons huis eruit moet zien en MADE is er om die visie samen met jou te onderzoeken en verder te ontwikkelen. We weten dat de ambities van onze klanten voortdurend veranderen en net als hen kijken wij voortdurend naar nieuwe invloeden en ervaringen die als inspiratie kunnen dienen voor onze gedurfde en onverwachte designs. Met de hulp van Wonderhood Studios willen we wat van die vreugde, energie en inspiratie meenemen terwijl we MADE nieuw leven inblazen.”
Wonderhood Studios heeft de opdracht gekregen om een nieuw merkplatform voor MADE te ontwikkelen en een through-the-line campagne uit te voeren die bekendheid en opwinding genereert bij zowel nieuw als bestaand publiek.
Jessica Lovell, oprichter en CSO bij Wonderhood Studios, vertelt:
“MADE is altijd een vernieuwende en tegendraadse speler in de designsector geweest. Originaliteit en ambitie zit in het DNA van MADE en hun producten. We hebben heel veel zin om samen te gaan werken nu ze aan de volgende fase van hun reis beginnen; ze worden volwassen en herdefiniëren opnieuw de conventies van de branche.”
De campagne bestrijkt drie belangrijke markten in Europa en gaat van start in de nazomer van 2022.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.