Nieuwe website van Louwman Exclusive dingt mee naar prestigieuze prijs

• Nieuwe website LouwmanExclusive.nl werd op 1 april 2021 gelanceerd
• Website is genomineerd voor Dutch Interactive Awards 2022 in de categorie ‘Brand’
• Digital branding agency Sumedia stond aan de wieg van de nieuwe website
• De Dutch Interactive Awards 2022 worden uitgereikt op donderdag 2 juni
Utrecht – De website van Louwman Exclusive – LouwmanExclusive.nl – is genomineerd voor de Dutch Interactive Award 2022 in de categorie ‘Brand’. Om in aanmerking te komen voor deze prestigieuze onderscheiding, worden zaken als positionering en identiteit beoordeeld. De uitreiking van de DIA Awards 2022 vindt plaats op donderdag 2 juni.
In 2010 werden de Dutch Interactive Awards (DIA) voor het eerst uitgereikt. Winnaars van deze toonaangevende, jaarlijkse awards mogen zich rekenen tot de allerbeste makers van interactief werk in Nederland. Een onafhankelijke jury bepaalt welke bureaus en opdrachtgevers genomineerd worden voor de awards, op basis van concept, design en UX, resultaat en optimalisatie.
Nominatie voor LouwmanExclusive.nl
Voor de Dutch Interactive Awards 2022 is Louwman Exclusive genomineerd in de categorie ‘Brand’. In deze categorie beoordeelt de jury merkomgevingen, die voor de lange termijn zijn opgezet als platform voor informatie en communicatie met de consument. Daarbij kijkt de jury onder meer naar positionering en identiteit.
Louwman Exclusive is voor de award genomineerd vanwege zijn geheel nieuwe website, die op 1 april 2021 werd gelanceerd. De site is het resultaat van een nauwe samenwerking met Sumedia. Deze Arnhemse digital branding agency begeleidt het digitale groeiproces van premium brands, en biedt daarbij ondersteuning op het vlak van strategie, data, design, marketing en development.
Digitale belevingswereld
Doelstelling bij de ontwikkeling van de nieuwe website was de creatie van een digitale belevingswereld voor elk merk dat door Louwman Exclusive wordt vertegenwoordigd: Bentley, De Tomaso, Lamborghini, Lexus, Maserati, McLaren, Morgan, Pininfarina en TVR. De bezoeker van de website ondergaat dezelfde exclusieve experience als tijdens een showroombezoek in Utrecht. De bezoeker krijgt het gevoel onderdeel uit te maken van een hechte community van eigenzinnige pioniers, met een passie voor auto’s in de absolute buitencategorie.
Jurydag
Tijdens de jurydag op vrijdag 22 april kunnen de genomineerde bureaus hun projecten toelichten. Na een kritische vragenronde bepaalt de jury welke bureaus de uiteindelijke winnaars van de awards zijn. De awards worden feestelijk uitgereikt op donderdag 2 juni.
Fotobijschrift:
De website van Louwman Exclusive op verschillende devices. Einde persbericht
Over Louwman Exclusive
Louwman Exclusive is het adres in Nederland voor exclusieve auto’s en is gevestigd in Utrecht, direct aan de A2. Het bedrijf maakt deel uit van de Louwman Group, heeft oprechte passie voor auto’s en mikt met zijn aanbod bijzondere merken op eigenzinnige persoonlijkheden die hun hoofd boven het maaiveld durven uit te steken. Louwman Exclusive is officieel partner van Bentley, De Tomaso, Lamborghini, Lexus, Maserati, McLaren, Morgan, Automobili Pininfarina en TVR.
Over de Louwman Group
De Louwman Group is een van de grootste autodistributeurs in Europa en ook actief in de sector van de mobiliteitshulpmiddelen. Het Nederlandse familiebedrijf werd opgericht in 1923 en bestaat uit importbedrijven voor Toyota, Lexus, Morgan en Suzuki, waaronder motorfietsen en buitenboord- en scheepsmotoren. Daarnaast is Louwman Group actief in retail, lease en finance, onderdelenlevering, logistiek en de distributie van mobiliteitshulpmiddelen voor ouderen en lichamelijk gehandicapten.
Louwman Group geniet een continue internationale groei en is actief in Nederland, Zweden, België, Luxemburg, Denemarken en Tsjechië.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.