Agenda
Geplaatst door: WeShareTalent
Van Loden Leeuw naar Gouden Effie: de brand strategie van ASR

Je kent a.s.r. wellicht al van “Dit is de tijd van doen”. ASR heeft zichzelf binnen een aantal jaar getransformeerd van loden leeuw naar Gouden Effie. Wat zijn de belangrijkste pijlers als het gaat om hun succes op het gebied van naamsbekendheid en het creëren van een goed imago?
Hella de Weger neemt je mee in hun verhaal!
Opbouw programma:
Presentatie over gouden effie en hoe we daar gekomen zijn;
Een quiz, deels over a.s.r. & deels over merkbouw.
Key take-aways:
– Wijzigingen in strategie die je kunt overwegen om je merk sterker te maken;
– Welke pijlers gebruikte a.s.r. in haar strategie om consistent te kunnen groeien?
Voor wie is dit event geschikt? Voor marketing- en communicatie adviseurs en iedereen die nieuwsgierig is naar het verhaal van A.S.R.
Vragen? Mail naar info@wesharetalent.com