Industry Wire

Masco opent vijf webwinkels in één portal

Amsterdam, 16 april 2014 – Kantoorspecialist Masco uit Amersfoort opent vijf verticale webwinkels in één portal. Van eenvoudige kantoorartikelen tot complexe ICT oplossingen, van complete projectinrichting tot slimme document automatisering en audiovisuele oplossingen. Vijf gespecialiseerde webwinkels onder één internetadres.

Vijf disciplines onder één dak
Aad Coljee, directeur van Masco verteld: “De kracht van Masco is onze totaal oplossing. We zijn specialist in vijf disciplines en die hebben we allemaal onder één dak. Dat verhaal vertelt de nieuwe Masco.nl webwinkel nu eindelijk.” Hij vervolgt: “Het was best een klus, in zo’n project wordt je min of meer gedwongen met andere ogen naar je eigen bedrijf, je propositie en je USP’s te kijken. Dat was een interessant traject en WebArchitects heeft ons daar uitstekend bij geholpen.”

Account View > RightClick > ICECAT
Een slimme koppeling tussen RightClick en Account View zorgt voor het moeiteloos bijwerken van de catalogus, bijhouden van prijswijzigingen en verwerken van orders. De verschillende catalogi worden in Account View samengevoegd tot een groot assortiment. Dat gaat naar RightClick waar het in vijf webwinkels wordt opgesplitst. Uiteindelijk worden de technische producten in de webwinkel verrijkt met ICECAT content. Computers, beamers, camera’s zijn allemaal voorzien van technische specificaties, informatie waar de klant tegenwoordig steeds meer om vraagt.

Over Masco
Masco Kantoorspecialisten is al 30 jaar een toonaangevende kantoorvakhandel in de regio Amersfoort. Kantoorartikelen, projectinrichting, ICT solutions, document automatisering en audiovisueel, Masco levert alles. Deze krachtige alles-onder-één-dak formule geeft Masco een uniek speelveld. Het bedrijf is gevestigd op een zichtlocatie aan de Amsterdamseweg 23 te Amersfoort. Klanten kunnen daar in 1.500 m2 showroom/winkel terecht of direct online bestellen.

Over Webarchitects
WebArchitects is specialist in webwinkels. Webwinkels waar we prijzen mee winnen. Zoals de 7e plek met Fleurop.nl in de WUA 100!, een overzicht van de 100 beste webwinkels van Nederland. Dat doen we door innovatie technieken te combineren met pragmatische oplossingen. Maar we mikken op de nummer 1 positie. Vooral in zoekmachines. Met altijd de bezoeker als uitgangspunt. Die willen we het gemakkelijk maken. Zodat bezoekers kopers worden. Op die manier helpen we 100-en webwinkeliers iedere dag weer aan tevreden klanten. Dat doen we nu al meer dan 12,5 jaar. En morgen weer, met dezelfde enthousiasme.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht