
Performance Branding: ‘Grow with The Flow’

Veel organisaties halen nog niet alles uit Performance Branding. Hoe komt dit en hoe zorg je dat branding en performance elkaar versterken?
Performance Branding is het samentrekken van de teams voor Branding met die van Performance Marketing. Nu zijn dat vaak nog twee gescheiden werelden die niet goed van elkaar weten wat ze doen, vertelt Celine Merkx (Manager Digital Marketing bij Fingerspitz Online Marketing).
Zij is verantwoordelijk voor het online succes van diverse B2B- en B2C-klanten. In deze video legt Celine uit hoe het consistent vertellen van het grotere merkverhaal door beide teams een efficiëntere besteding van het marketingbudget en extra tijd oplevert. Bovendien maak je door de combinatie van branding en performance markering sneller meer impact met je merk.

Celine Merkx
Celine is Manager Digital Marketing bij Fingerspitz Online Marketing (part of Handpicked Agencies) en is verantwoordelijk voor het online succes van B2B en B2C klanten. Daarnaast houdt ze alle innovaties rondom social media in de gaten, heeft ze een passie voor branding, talen en technologie, en helpt ze collega’s en bedrijven de beste online strategieën toe te passen.

Ronald ter Voert
Ronald is adviseur, moderator en producent op het gebied van (digitale) media, marcom & innovatie voor uiteenlopende opdrachtgevers. Van startups, scale-ups tot de grotere bedrijven en instellingen. Tevens is hij als jurylid verbonden aan een aantal gerenommeerde vakprijzen. Eerder was hij onder meer hoofdredacteur bij Emerce en tv-producent bij Endemol, SBS en Fremantle. Ronald produceert en presenteert het wekelijkse radio-podcast-vodcastprogramma ‘Tech & Innovatie’ op EASY FM en diverse populaire audio- en videoplatformen.
Nieuwe insights
Retail media vergt één geïntegreerde media-aanpak[Podcast] Doorzetters met Elske Doets: ‘Het feest is over’, zei de bankEmerce Rapport Online Damesfashion 2025-2026Het AI value proposition canvas: praktisch kader voor digitale beslissingenHoe de adolescentie voorbij? Van ambitie naar uitvoering in datagedreven marketingGerelateerde artikelen


De Contentmachine van Rompslomp

Van prompt tot persoonlijkheid: echt schrijven met ChatGPT
