Industry Wire

Geplaatst door User Sense

Respondenten werven voor UX-onderzoek via User Sense

Rotterdam, 27 oktober 2022 – User Sense werkt als eerste Nederlandse partij met een vast tarief voor het werven van respondenten voor UX-onderzoek en integreert deze functionaliteit met de tool voor het uitvoeren van user tests en interviews. Hiermee kunnen onderzoekers zowel de werving als de uitvoering onder brengen bij één partij, tegen een vast tarief.

Respondentenwerving met onbeperkt aantal criteria
Ongeacht de moeilijkheidsgraad van het respondentenprofiel, betaal je bij User Sense vanaf nu altijd een vast all-in tarief voor het werven van respondenten. Hierbij kan een onbeperkt aantal criteria worden opgesteld, waarna User Sense de werving in gang zet en de respondenten inplant.

Gebruik van UX-tool
Met het gratis beschikbaar stellen van de UX-tool van User Sense, hoeven onderzoekers niet langer zelf support te leveren aan respondenten of instructies door te sturen. Alle communicatie en ondersteuning verloopt via User Sense, waardoor het werven van respondenten een stuk minder tijdrovend is gemaakt.

Ook voldoet User Sense volledig aan de AVG-regelgeving. Zo is User Sense en Nederlands bedrijf en wordt alle data in Nederland verwerkt en opgeslagen.

Vast tarief voor respondentenwerving
All-in tarieven per respondent tussen de €75,-bij een sessie van 30 minuten en €90,- bij een sessie van 60 minuten inclusief het gebruik van de tool en de vergoeding voor de respondent.

Over User Sense
User Sense is een all-in-one platform voor kwalitatief UX-onderzoek. Via de tool voor het uitvoeren van user tests en interviews, een respondentendatabase met meer dan 25 000+ respondenten en een onderzoeksservice wordt al het regelwerk rondom het werven van respondenten en uitvoeren van UX-onderzoek uit handen genomen.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht