Industry Wire

Priva optimaliseert Sales & Marketing processen met Microsoft Dynamics CRM online

Veenendaal 18 augustus 2014 – Priva is een groeiende, internationale organisatie die technologische oplossingen ontwikkelt en levert voor klimaatbeheersing in de tuinbouw en gebouwen. En Priva heeft ambities. Om deze ambities en groei te ondersteunen wil Priva de Sales & Marketing processen van de diverse kantoren integreren. Zij hebben voor de schaalbare oplossing Microsoft Dynamics CRM online gekozen om deze processen wereldwijd te ondersteunen, met Microsoft Services als hoofdaannemer en HSO als implementatiepartner.

“HSO is onze Microsoft Dynamics AX ERP partner waar we goede ervaringen mee hebben. Vandaar dat we zonder twijfel kozen voor Microsoft Services met HSO als implementatiepartner voor onze CRM-oplossing”, zegt Felix Kuijpers, Global Manager Sales bij Priva. “De producten van Microsoft Dynamics passen goed bij Priva. Microsoft Dynamics CRM is flexibel, schaalbaar en de gebruikersvriendelijkheid is hoog. We hebben deze CRM-oplossing geïntegreerd met onze andere Microsoft producten Dynamics AX, Dynamics NAV and SharePoint Online voor optimale synergie en informatie-uitwisseling”, geeft Kuijpers aan.

Met de nieuwe en gebruiksvriendelijke Microsoft Dynamics CRM-oplossing is Priva beter in staat om haar leads en opportunities te beheren en de forecasting te verbeteren. Partner, dealer en klant management worden geoptimaliseerd. Bovendien zijn informatie en workflows met betrekking tot Customer Relationship Management eenduidig en realtime beschikbaar.

“De gezamenlijke focus vanuit Priva, Microsoft Services en HSO op het eindresultaat, de flexibiliteit van alle partijen en vooral de inzet en commitment van iedereen die betrokken was, hebben dit CRM-project gemaakt tot een voorbeeldproject!”, aldus Kuijpers.

Links
·        Website Priva
·        Website Microsoft
·        Website HSO

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht