
Don’t buy new! Buy pre-loved met WEAR

Voor deze content heb je een Emerce account nodig. Meld je gratis aan om verder te lezen.
- Toegang tot nieuws & video's
- Nieuwsbrieven
- Reageren op artikelen
- Onbeperkt whitepapers downloaden
WEAR gelooft in een duurzame, schonere en meer inclusieve economie. Door sneakers een langer leven te geven draagt elke consument bij aan een duurzame productieketen. Langer gebruik betekent dat er minder geproduceerd hoeft te worden. Bij WEAR werken mensen die iets moeilijker aan een baan komen dan gewoonlijk. Wij bespreken in de studio de successen en de plannen van deze Nederlandse start-up.

Pim Roggeveen
Lorenzo en Pim zijn de oprichters van WEAR. De twee hebben elkaar leren kennen in 2019 en zijn na veel gezamenlijke projecten op het gebied van marketing en communicatie met het avontuur van WEAR gestart. De twee zijn erop gebrand de sneaker industrie te verduurzamen door de verkoop van pre-loved sneakers en het aanbieden van sneaker cleaning diensten. En dat allemaal met een team dat deels bestaat uit mensen met onbenut arbeidspotentieel.

Jessica de Haas
Jessica is een expert in leiderschapsontwikkeling. Ze heeft ruime ervaring in het ontwikkelen en begeleiden van talent. Tegenwoordig doet zij dit als freelancer. Een introvert, maar wel een mensenmens. Jessica is host bij Emerce TV.
Nieuwe insights
Emerce Rapport Online Damesfashion 2025-2026Het AI value proposition canvas: praktisch kader voor digitale beslissingenHoe de adolescentie voorbij? Van ambitie naar uitvoering in datagedreven marketingWat festivalgedrag ons leert over financiële keuzes en consumentengedrag[Podcast] Doorzetters met Oos Kesbeke: ‘Ik rende gillend de fabriek uit’Gerelateerde artikelen


AI, attributie en de nieuwe realiteit van marketing

AI-gedreven commerce maakt handmatig beheren passé
