Industry Wire

Geplaatst door Salesforce

Salesforce lanceert de volgende generatie van Einstein met een spraakgestuurde AI-assistent voor elke CRM-toepassing

San Francisco – 12 september 2023 – Salesforce (NYSE: CRM) introduceert vandaag de volgende generatie van zijn AI-technologie, Einstein. Einstein omvat nu:
Einstein Copilot: Een nieuwe en betrouwbare spraakgestuurde AI-assistent die standaard is ingebouwd voor gebruikers  van  Salesforce-applicaties. Einstein Copilot verhoogt de productiviteit  door gebruikers te helpen tijdens hun dagelijkse werkzaamheden, stelt hen in staat vragen te stellen in hun natuurlijke taal en relevante, betrouwbare antwoorden te ontvangen die gebaseerd zijn op de veilige, bedrijfseigen data van Salesforce Data Cloud.
Einstein Copilot Studio: Hiermee kunnen bedrijven Einstein Copilot aanpassen met specifieke prompts, vaardigheden en AI-modellen. Zo kunnen ze verkoopdeals sneller afsluiten, klantenservice stroomlijnen, websites automatisch genereren op basis van gepersonaliseerde browsergeschiedenis of natuurlijke taalprompts omzetten in code, naast honderden andere zakelijke taken. Einstein Copilot Studio zal ook configureerbaarheid bieden om Einstein Copilot beschikbaar te maken voor gebruik op andere klantgerichte kanalen zoals websites voor realtime chat, Slack, WhatsApp of SMS.
Einstein Trust Layer: Einstein Copilot en Einstein Copilot Studio bevatten allebei de Einstein Trust Layer, een AI-architectuur die bedrijven hun klantgegevens laat gebruiken om generatieve AI-reacties te verbeteren, en die tegelijkertijd gevoelige gegevens beschermt.
Lees het volledige (Engelstalige) persbericht hier.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht