Industry Wire

Geplaatst door DQ&A Media Group BV

Manutan kiest voor DQ&A Media Group voor online media

Vanaf januari gaat DQ&A het online budget voor branding en performance display marketing voor Manutan in de Benelux beheren. Met DQ&A Media Group kiest Manutan voor een leading performance marketing agency (Adsimilis) en de betrouwbare technische uitvoering en ondersteuning via DoubleClick Digital Marketing, DDM, (DQ&A One), het gecombineerde en volledige geïntegreerd advertentietechnologieplatform. Display mediaplanning, inkoop, analyse en insights & reporting worden bij DQ&A ondergebracht, hierdoor worden alle digitale marketing campagnes van Manutan centraal inzichtelijk gemaakt.

“In deze snel veranderende markt is het belangrijk om ervaren partners te hebben waar we op kunnen bouwen en waarmee we de volgende stap kunnen zetten,” aldus Menno Hordijk van Manutan. “DQ&A Media Group heeft al 14 jaar ervaring en helpt ons bij het efficiënt inzetten van ons display budget.” Verder geeft het DoubleClick platform ons veel inzichten, waardoor we nog beter goede beslissingen kunnen nemen over de inzet van het totale online budget.”

Voor de display strategie van Manutan maakt DQ&A gebruik van het in-house ontwikkelde touch-tell-sell model. Met deze aanpak is de gehele conversie-funnel, van branding tot conversie afgedekt. Het is voor Manutan met dit model en dankzij DDM mogelijk om zelfs voor de meest complexe onderdelen van hun online campagnes eenvoudig inzicht te krijgen op de conversie-attributie.

Pieter Slingerland, MD Nederland, geeft aan dat voor DQ&A deze samenwerking Manutan de nieuwe slagkracht aangeeft waarmee DQ&A klanten kan bedienen na de transitie in 2014 naar de twee divisies DQ&AOne en Adsimilis. “Vanuit Adsimilis hebben wij toegang tot de beste mediakennis en door onze ervaring weten wij welke inzet wanneer van waarde is. Aangevuld met onze adtech-expertise binnen DQ&A One is het doormeten van de customer journey en het verschaffen van duidelijke, krachtige rapportages gegarandeerd.”

—————————————————————————————————————

Over DQ&A Media Group

DQ&A Media Group is een digitaal marketingbedrijf opgericht in 2001. Gespecialiseerd in performance marketing en technology & services. DQ&A Media Group heeft meer dan 140 digitale marketing specialisten in dienst verspreid over diverse internationale kantoren. Vanuit onze DQ&A One divisie adviseren en ondersteunen wij adverteerders, mediabureaus en uitgevers bij hun digitale marketing . De Adsimilis divisie is verantwoordelijk voor de performance marketing activiteiten. Vanuit deze divisie verzorgen wij de executie van digitale strategieën

Over Manutan B.V.

Manutan B.V. maakt deel uit van de internationale Manutan Group, Europees marktleider op de zakelijke postordermarkt. De Manutan Group werkt samen met meer dan 2.000 leveranciers en heeft hierdoor een assortiment van meer dan 200.000 producten. Deze producten worden binnen Europa aan ruim 600.000 klanten verkocht.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht