Blinker bereikt wederom 1ste plaats in de Emerce 100

“Twee jaar op rij de nummer 1 positie in de Emerce 100 is natuurlijk een geweldige prestatie. Ik ben dan ook trots op alle Blinkers.”, aldus Paul Neuteboom, directeur van Blinker. “Deze telt voor mij persoonlijk namelijk zwaarder dan vorig jaar. Er is dit jaar meer (internationale) concurrentie dan ooit en ze worden alleen maar professioneler. We zullen er alles aan doen om ook volgend jaar nummer 1 te zijn. Dus we gaan nog meer energie steken in onze klanten, de ontwikkeling van MailPlus en het delen van kennis met de markt. Want e-mail is een fantastisch communicatiemedium en we willen graag iedereen helpen daar veel rendement uit te halen.”
Het onderzoek
In de periode van 19 juli 2010 tot en met 30 augustus 2010 werden marketeers per e-mail benaderd voor deelname aan het onderzoek. De doelgroep van het onderzoek bestond uit lezers van Emerce, Management Team en Computable die werkzaam zijn in de branches Marketing, ICT of Business. In totaal werden 682 bedrijven in het onderzoek beoordeeld. Deze bedrijven zijn beoordeeld op:
1. Kennis/knowhow (vakinhoudelijke kennis)
2. Prijs-kwaliteitverhouding (waar voor je geld)
3. Betrouwbaarheid (nakomen van afspraken)
4. Flexibiliteit (omgaan met veranderingen)
Over Blinker
Blinker is een e-mail marketing service provider en helpt organisaties om e-mail marketing succesvol in te zetten. Dit doet Blinker met de krachtige en gebruiksvriendelijke e-mail marketingoplossing MailPlus en een breed scala aan diensten. Diensten zoals e-mail marketingadvies, ontwerp van e-mail & landingspagina, database analyse, het inrichten van event based marketingcampagnes en maatwerk. Het is onze passie om uw organisatie te helpen om van prospects klanten te maken en de loyaliteit van die klanten vast te houden. Blinker werkt voor meer dan 1.500 organisaties, waaronder Ziggo, BCC, Politie, gemeenten, Hogeschool Rotterdam, Alice, Astmafonds, Conrad, Dixons, Intratuin en ManPower. Kijk voor meer informatie op www.blinker.nl of bel 079 – 363 70 60.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.