Laphroaig en Finally an Agency presenteren brandmovie

Finally an Agency heeft in samenwerking met het karakteristieke whiskymerk Laphroaig een authentieke brandmovie gelanceerd. Deze film, die de robuuste en complexe smaken van Laphroaig whisky weerspiegelt, neemt kijkers mee op reis door het ontembare landschap van het eiland Islay, waar de whisky zijn oorsprong vindt.
Sterk karakter en authentieke smaak
De film legt de essentie van Laphroaig vast door de ogen van chef-kok Jaimie van Heije. Zijn culinaire reis op Islay vormt de kern van de brandmovie, waarin hij de rijke smaken van Laphroaig verkent en een spannend menu ontwikkelt geïnspireerd door de elementen vuur, zout en turf. Deze benadering benadrukt het thema ‘strong character’, zowel in de whisky als in de mensen die eraan werken.
Creatieve vrijheid in productie
Finally an Agency heeft gekozen voor een authentieke en vrije benadering, resulterend in uren aan filmisch materiaal dat werd verwerkt tot een korte, krachtige brandmovie. Een boeiende voice-over geeft een intiem kijkje in de gedachten van Jaimie van Heije, wat de film een persoonlijke en diepgaande dimensie geeft.
Pop-up restaurant als hoogtepunt
Als onderdeel van de campagne opent Laphroaig in september 2024 een pop-up restaurant, waar whiskyliefhebbers de kans krijgen om de unieke gerechten van Jaimie van Heije te proeven, perfect gecombineerd met Laphroaig whisky.
Arthur van Keulen, Head of (Customer) Marketing NL bij De Kuyper “De toewijding en creativiteit van Finally hebben geleid tot een adembenemende campagne die de essentie van Laphroaig perfect vangt. Het resultaat is een authentiek verhaal dat onze whisky en het eiland Islay op een prachtige manier presenteert.”
De volledige brandmovie is te bekijken via: https://laphroaigstrongcharacters.nl
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.