Groupon breidt boekingssysteem uit met extra functionaliteiten
Amsterdam – Dealsite Groupon geeft haar boekingssysteem een volledige make-over. Het boekingssysteem biedt nu nog meer gebruikersgemak voor zowel bedrijven die samenwerken met dealsite als consumenten. Ondernemers kunnen makkelijk reserveringen van Groupon-klanten coördineren en indelen via één overzicht. Ook is het mogelijk om vouchers van klanten in één klik te verzilveren. Deze functionaliteiten zijn toegevoegd op basis van de wensen van ondernemers.
“Met het vernieuwde boekingssysteem willen wij het ondernemers en klanten nog makkelijker maken om gebruik te maken van Groupon. Zo kunnen ondernemers reserveringen efficiënter verwerken en makkelijker met hun Groupon klanten communiceren”, aldus Ruud Giebels, COO van Groupon Nederland.
Makkelijk reserveringen inplannen en vouchers inwisselen
Ondernemers kunnen zelf bepalen hoeveel plekken zij op welk tijdslot beschikbaar stellen voor Groupon-klanten via het boekingssysteem. Zo kunnen er meer afspraken worden ingepland wanneer er veel plek is, zodat ook de rustige momenten als er minder klanten zijn worden opgevuld. Daarnaast zijn de Groupon-vouchers nu met één klik in te wisselen en wordt de geldigheid direct gecontroleerd wanneer de consument een reservering maakt. Bovendien biedt het vernieuwde platform een totaaloverzicht van deals voor bedrijven die meerdere deals tegelijk en/of via verschillende vestigingen aanbieden.
Directe communicatie
Ook is het voor ondernemers die met Groupon samenwerken makkelijker om direct te communiceren met hun klanten. Via de berichtenservice kunnen zij nu een bevestigings- of herinneringsmail sturen. Daarnaast kunnen klanten ook rechtstreeks vragen stellen of data wijzigen, waardoor de vragen en reserveringen per telefoon afnemen en bedrijven daar minder tijd aan kwijt zijn. Alle nieuwe functies zijn beschikbaar via de website en geoptimaliseerd voor mobiel op reserveren.groupon.nl.
Meer informatie over Groupon is te vinden op: www.groupon.nl
##
Over Groupon
Groupon [NASDAQ: GRPN] is een wereldwijde aanbieder van lokale deals en dé plek om aankopen te doen waar en wanneer jij dat wilt. Door Groupon’s wereldwijde schaalvoordelen en netwerk, biedt het bedrijf overal ter wereld de beste deals aan.
Via de Groupon-website of -app ontdekken consumenten het beste uit hun stad met Groupon ‘Lokaal’, genieten zij van vakanties met Groupon ‘Hotels & Reizen’ en krijgen scherpe kortingen op onder andere elektronica, mode en interieur met Groupon ‘Producten’.
Voor ondernemers is Groupon een marketing- en salesplatform met een groot bereik waarmee nieuwe, nieuwsgierige en aantrekkelijke klanten worden aangetrokken. Groupon biedt ondernemers een reeks aan services om hun bedrijf te laten groeien en effectiever te opereren, waaronder op maat gemaakte deals, een online reserveringssysteem en waardevolle klantinzichten tijdens en na afloop van de deal.
Om de beste deals te bekijken of de Groupon-nieuwsbrief te ontvangen, ga naar www.groupon.nl of download de mobiele app via www.groupon.nl/mobile. Voor meer informatie over Groupon-oplossingen voor ondernemers en samenwerkingsmogelijkheden, ga naar works.groupon.nl.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.