Beschuit met muisjes bij KPN

In de nieuwe ‘Het hele huis happy’ campagne van KPN, ontwikkeld door Dentsu Creative Amsterdam, omarmt KPN de chaos van het gezinsleven en is niet alleen Louis te zien, maar maken drie rebelse kittens en moederpoes Lilly de KPN kattenfamilie compleet.
Een propositie voor het hele gezin.
Robin Clements, Marketing Manager KPN legt uit. Met deze campagne laat KPN, met een overkoepelende boodschap en een duidelijke centrale belofte zien dat wij met ons aanbod het hele huis happy krijgen. “Of je nu op jezelf woont, opeens samenwoont met een vriend(in) en drie kittens, of zoals in mijn geval in een samengesteld gezin met twee honden.”
Fit for platform.
Eveline Rooders, account director Dentsu Creative vertelt verder: “Vanuit 1 boodschap, in dit geval ‘het hele huis happy’ creëren we per kanaal de juiste middelen. Geen old-school satéprikker, maar steeds andere creaties die het verhaal consistent tot leven brengen. Omdat we voor KPN zowel alle ATL communicatie doen, als social media en creator collabs, ontstaat er een campagne die iedereen in huis kan waarderen.”
Wie KPN volgt op de socials kon de afgelopen weken al vrolijke echo’s en een heuse gender reveal party voorbij zien komen als eerste teaser. Vandaag en morgen worden klanten van de KPN Experience Stores getrakteerd op beschuit met muisjes om de gezinsuitbreiding te vieren.
In de TVC zien we hoe de drie kittens het hele huis op stelten zetten. De TVC is daarnaast ook los gedraaid voor tik tok vanuit een social point of view. Ook zijn er meerdere snapchat filters gemaakt om echt iedereen in het gezin te vermaken.
Hele huis happy
Op kpn.nl/happy biedt KPN internet voor mobiel en thuis aan. Van bellen, streamen, gamen én romantische films kijken met z’n allen tegelijk. Supersnel en stabiel glasvezel met KPN SuperFiber en wifi door het hele huis met SuperWifi. Daarnaast brengt de telecomprovider ook mobiel onder de aandacht voor iedereen in huis, waarmee een consument zelf de snelheid kan bepalen, voor zichzelf en voor de rest van het gezin. Ook is er de mogelijkheid om met KPN Kids Sim MB’s te delen.
LINK VIDEO: https://www.youtube.com/watch?v=wGw7tDLq030
Credits:
Klant: Vera Naber, Floris Reuvers, Lisanne Holleman, Dave Frauenfelder, Chantal van der Walle
Bureau: Dentsu Creative Amsterdam
Creatieven: Leon Ragetlie, Tim van Aerschot
Creatieve directie: Gijs Sluijters, Joris Tol
Strategie: Tobias Vermeiren, Carlijn Danser
Account Director: Eveline Rooders
Producer: Amber Akkermans
Digital design: Boris Peshev
Productie Partij: Holy Fools
Regie: Jelle de Jonge
DOP: Floris van der Lee
Fotografie: Jaap Vliegenthart
Producers: Frank de kok
Edit: MRTN
Muziek: Amp.Amsterdam // The Sonic Branding Company
VFX supervisor: Ton Habraken
Grading: de Grot
Sound: Public Audio
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.