Plantronics introduceert Plantronics Device-As-A-Service? Flex

Hoofddorp, 23 april 2015 – Plantronics (NYSE: PLT) komt vandaag met Plantronics Device-as-a-Service Flex. Met dit programma kunnen Cloud Service Providers fungeren als een one-stop shop en een complete communicatieoplossing voor audioapparaten bieden via een simpel en flexibel maandelijks betalingsmodel. Het programma is een aanvulling op het subscription bedrijfsmodel van Cloud Service Providers voor mkb’ers en biedt nieuwe omzetmogelijkheden in combinatie met de klantenondersteuning van Plantronics.
Klanten kunnen dankzij het nieuwe programma van Plantronics in abonnementsvorm eenvoudig een complete en flexibele communicatieoplossing aanschaffen bij één Cloud Service Provider. Naast flexibiliteit kunnen klanten hun gebruik opschalen en in lijn brengen met veranderingen in hun bedrijf. Dit maakt het makkelijk om alle communicatieapparaten af te stemmen op de werkstijl van gebruikers.
“Plantronics streeft een hoge klanttevredenheid na. Ons nieuwe Plantronics Device-as-a-Service Flex-programma komt tegemoet aan de wensen van klanten. Ze kunnen de duidelijke voordelen ervaren van onze audio-oplossingen en een flexibel servicemodel,” aldus Philip Vanhoutte, Senior Vice President & Managing Director Europa & Afrika bij Plantronics. “Wij zullen bedrijven innovatieve en effectieve manieren blijven bieden om slimmer in plaats van harder te werken.”
“Klanten willen op een eenvoudige manier een complete Unified Communications-oplossing kunnen kopen,” aldus Morgan de Ruiter, Head of Strategic Partners Europa & Afrika bij Plantronics. “Het nieuwe Device-as-a-Service Flex-programma biedt zowel klanten als de Cloud Service Provider gemak.”
In het rapport ‘Tech Go-to-Market: Selling Unified Communications in a Highly Disruptive Market’ dat in juni 2014 verscheen, zegt Tiffani Bova, Vice President bij Gartner: “Het opstellen van een effectief sales– en go-to-market-model in deze zeer competitieve en snel veranderende markt is een ware uitdaging maar uitermate belangrijk om groei te realiseren. Providers moeten agile verkoopprogramma’s en -activiteiten ontwikkelen waardoor ze sneller kunnen reageren op veranderingen in de markt.”
“Exertis feliciteert Plantronics met haar nieuwe programma, dat inspeelt op de behoefte aan een klantenservice in de UCAAS-markt,” aldus Phil Brown, Exertis B2B Director. “Wij zullen Plantronics DaaS Flex opnemen in de Exertis Conect leasemodule en resellers toegang geven tot Plantronics-headsets en -diensten via een abonnementsvorm. Met Plantronics DaaS Flex kunnen we onze dienstverlening nog verder uitbreiden en meer waarde bieden.”
Het nieuwe DaaS Flex-programma van Plantronics met een duur van 12, 24 of 36 maanden is in heel Europa beschikbaar, waaronder Duitsland, Verenigd Koninkrijk en Ierland, Benelux, Denemarken, Zweden, Spanje, Frankrijk, Italië en Portugal. Bezoek voor meer informatie over het programma de website www.plantronics.com/DaaS.
Over Plantronics
Plantronics is een wereldwijde leider in audiocommunicatie voor zakelijk gebruik en consumenten. Ze pionieren al vijftig jaar met trends in audiotechnologie en creëren innovatieve producten waarmee mensen eenvoudiger kunnen communiceren. Van unified communications, bluetooth headsets tot gaming-producten, Plantronics biedt ongeëvenaarde kwaliteit, een ideale ervaring en uitzonderlijke service. De Plantronics-producten werden oorspronkelijk ontworpen voor de commerciële luchtvaart en worden nu gebruikt door elk bedrijf in de Fortune 100 evenals door luchtverkeersleiders, alarmnummers en consumenten over de hele wereld. Kijk voor meer informatie op: www.plantronics.com.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.