Industry Wire

Geplaatst door BASE

BASE MET MY BASE-APP BELOOND VOOR INVESTERINGEN IN DIGITALE KLANTENERVARING

TIJDENS DE PRESTIGIEUZE ‘INNOVATION BY DESIGN AWARDS’ VAN FAST COMPANY KREEG DE MY BASE-APP IN AUGUSTUS DIT JAAR EEN EERVOLLE VERMELDING IN DE CATEGORIE ‘USER EXPERIENCE DESIGN’ MET “MY BUDGET CONTROL”. EEN FEATURE WAARMEE DE APP DE BASE-KLANTEN MEER CONTROLE GEEFT OVER HUN BUDGET ÉN AANREKENING. EN DAT IS NIET ALLES: DE APP, DIE ZIJN TIENDE VERJAARDAG VIERT, KRIJGT NU DE HOOGSTE SCORE VAN DE SECTOR IN BELGIË IN DE APPLE APP STORE EN DE GOOGLE PLAY STORE.

Van de meer dan 2000 inzendingen over diverse categorieën, kreeg de My BASE-app, en specifiek de “My Budget Control” ervaring, samen met enkele anderen een eervolle vermelding in de categorie ‘User Experience Design’. En zo staan ze in het rijtje naast o.a. Google, Samsung en Mercedes. BASE is het enige Belgische merk dat dit jaar een erkenning in deze categorie heeft ontvangen. Een mooie bekroning dus, want Fast Company is een gerenommeerde internationale organisatie in innovatie, technologie en design die met hun awards een wereldwijde standaard zet (zie https://www.fastcompany.com/91129827/user-experience-innovation-by-design-2024).

Controle-ervaring

De My BASE-app kreeg de vermelding voor de inzending in de categorie ‘User Experience Design’ met “My Budget Control”. Met die feature, een creatie van BASE in samenwerking met partner November Five, neemt BASE zijn klanten mee door de ins & outs van mogelijks additionele kosten, om ze nadien een bewuste keuze te laten maken en zelf hun verbruiks- en kostlimiet in te stellen om onaangename verrassingen te vermijden. Zo behouden ze de totale controle over hun budget.

Beste scores

En dat de My BASE-app, behalve door een internationaal publiek, ook door haar klanten geapprecieerd en goed beoordeeld wordt, bewijzen de scores in de Apple App Store en Google Play Store. Met klantenscores van respectievelijk 4,7 op 5 en 4,3 op 5 scoort de My BASE-app van alle telco apps het best!

Dat is ook te merken aan het gedrag van de klanten van BASE, want bijna de helft van de abonnees gebruikt de app regelmatig. Bij klanten die recent BASE-abonnee werden, gaat het zelfs om 80%.

Gerald Demortier, die binnen de Telenet group verantwoordelijk is voor het merk BASE:

“Deze twee blijken van erkenning tonen duidelijk aan dat de doorlopende investeringen van BASE in de digitale klantenervaring niet onopgemerkt voorbijgaan. Daar mogen we trots op zijn. We hebben onze app in het voorbije jaar beduidend verbeterd, met name in het kader van de uitbreiding van het aanbod van BASE, dat nu naast mobile ook internet en televisie omvat. Dankzij onze partner November Five zijn we geëvolueerd van een functionele en reactieve tool naar een proactieve tool die de klanten begeleidt, hen helpt om hun diensten zelf te beheren en hun de gemoedsrust geeft die ze zoeken. En we laten het daar niet bij, want we testen nu al nieuwe functies die nog beter zullen inspelen op de verwachtingen van de klanten en hun emotionele band met het merk verder zullen versterken.”
Voor meer informatie over de My BASE-app: My BASE-app, voor de volledige controle over je producten

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht