Industry Wire

M²Media breidt uit met Mirna Sypkens als Programmatic Trading Director

Sinds 1 juni is M²Media versterkt met Mirna Sypkens (28) in de functie van Programmatic Trading Director.

Door digitalisering en automatisering ontwikkelt de wereld van media inkoop zich razendsnel en de innovaties rond relevantie met digitale communicatie volgen elkaar ook steeds sneller op. Om nieuwe kansen rond Programmatic Buying te blijven creëren gaat M² Programmatic Buying in-house aanbieden voor haar klanten.

Mirna Sypkens zal met haar functie de focus leggen op automated trading en Real Time Bidding via de digitale veilingmodellen. Daarnaast zal ze er zorg voor dragen dat de programmatic specialisten van M² optimale prestaties uit de campagnes blijven halen, of het nu om het realiseren van conversie of branding doelstellingen gaat. “M² kijkt verder dan alleen media en is daarmee een mooie strategische partner voor haar klanten. Vanuit mijn nieuwe rol kijk ik er naar uit om samen met het team, programmatic trading verder te verankeren binnen de organisaties en hun marketing communicatie strategieën.”, aldus Mirna Sypkens.

Mirna komt van Zoomin.tv waar zij als Head of International Sales Services verantwoordelijk was voor het trainen en begeleiden van een team van internationale campagne managers. Ze kent alles ins en outs van de markt vanuit de publisher zijde en de technologie kant. Mede dankzij haar online video kennis is zij een belangrijke toevoeging aan het M² team.

Robin Bach Kolling, Head of Digital bij M²: “Met de komst van Mirna als Programmatic Trading Director kunnen we programmatic denken nog verder integreren in de strategieën voor onze klanten. Door haar kennis van verschillende digitale veiling technologieën kan ze marketeers ook helpen bij de implementatie van data om slimmere campagnes op te zetten en meer relevantie en effect te realiseren.”

Over M² | meer met media

M² is sinds 2000 het onafhankelijke mediabureau voor ondernemende marketeers, door ondernemende professionals. Bij M² werken dagelijks ruim 35 gepassioneerde vakmannen en vrouwen aan strategie, planning, inkoop en concepten die de effectiviteit van media-inzet verhogen; vanuit de behoefte van zowel doelgroep als opdrachtgever en gebaseerd op scherpe insights. M²Media werkt onder andere voor Bergman Clinics, BOVAG, Coop, DA, KWF, LeasePlan, Nierstichting, Radio 538, Rituals, Univé en VGZ.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht