Industry Wire

Geplaatst door Permission

Permission breidt activiteiten uit naar Belgische markt

Actieplein is een initiatief dat consumenten veel voordeel oplevert. Met als slogan “Actieplein, onthoud die naam!” biedt Actieplein in zowel Nederland als België een gevarieerd aanbod van kortingsbonnen, gratis producten, speciale voordeelacties en prijsvragen. De speciale Actieplein aanbiedingen worden wekelijks via e-mailcampagnes onder de aandacht gebracht bij consumenten. Daarnaast wordt er gebruik gemaakt van zoekmachinemarketing en social media om de site te promoten bij mensen die op zoek zijn naar voordeel en leuke acties.

Daniel Verhagen, Projectmanager van Permission, over Actieplein: “Bedrijven zijn altijd op zoek naar nieuwe prospects en klanten voor hun producten. Daarnaast wordt door consumenten online steeds meer gezocht op de trefwoorden: voordeel, korting en actie. Actieplein biedt bedrijven de mogelijkheid om via affiliate marketing hun producten en diensten in de vorm van speciale acties onder de aandacht te brengen bij een grote groep consumenten. De consumenten profiteren op hun beurt van exclusieve voordeelacties en kortingscodes. Na een succesvolle introductie van Actieplein in Nederland gaan we nu ook in België van start. In België wordt in winkels nog veel meer gebruik gemaakt van kortingscoupons dan in Nederland en ook online is daarvoor een duidelijke behoefte. We kregen van verschillende bedrijven de vraag of we ook in Vlaanderen actief zijn en of we daar leads en online bereik kunnen leveren. Actieplein.be is de eerste stap op de Belgische markt. Bij succes zullen we ook onze andere leadgenererende concepten in Belgie (en eventueel andere landen) gaan uitrollen.”

Permission BV is een antwoord van de LECTRIC Groep op de structurele vraag van klanten die op zoek zijn naar leads, prospects en specifiek online bereik. Actieplein is een sterke uitbreiding van het portfolio van Permission. Naast de leadgenererende enquêteconcepten rondom specifieke thema’s (zoals bijvoorbeeld Reisenquetes, Thuiswinkelonderzoeken en Kosten Verlagen campagnes) kunnen bedrijven nu ook op basis van cost per lead en cost per order modellen adverteren op Actieplein in zowel Nederland als België.

Jan-Hein Schouten, algemeen directeur van de LECTRIC Groep: “Online ‘lead generation’ en kwalitatief bereik binnen doelgroepen is zeer interessant voor onze klanten. Permission biedt bedrijven een compleet pakket met diensten op het gebied van online ‘lead generation’. Je kunt hierbij denken aan oplossingen voor het opwekken van inschrijvingen voor een nieuwsbrief, het bereiken van doelgroepen via e-mail, postmail of telemarketingacties en verrijkingsacties van eigen databases. Permission werkt daarbij met ontvangers die expliciet hebben aangegeven graag aanbiedingen te willen ontvangen (opt-in) en bereikt daarmee de individuele ontvanger die daadwerkelijk geïnteresseerd is. Gezien de huidige economische situatie en de ontwikkelingen op het gebied van online marketing is het genereren van leads en werven van klanten op basis van een CPL of CPS model het antwoord voor bedrijven die op zoek zijn naar nieuwe klanten en prospects.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht