Triggre kiest voor M²Media

Softwareplatform Triggre heeft gekozen om haar media- en communicatie activiteiten onder te brengen bij M²Media in Hilversum.
M² zet voor Triggre een leadgeneratie campagne op binnen een zeer specifieke B2B doelgroep. Triggre is namelijk het enige softwareplatform waarmee slimme procesdenkers gemakkelijk zelf software kunnen maken, zonder consultants of specialisten. De campagne zal vandaag starten en de CEO van Triggre, Mark Hulshof kijkt er naar uit: “Stel je voor dat je van Amsterdam naar New York vliegt in 8 minuten in plaats van 8 uur. Zoveel sneller kan de slimme procesdenker nu ook zijn eigen software maken. Bewezen tot wel 50 keer sneller dan programmeren en 5 keer sneller dan andere platforms. Samen met reclamebureau Doorrood en M² hebben we de campagnestrategie neergezet.”
Robin Bach Kolling, Head of Digital bij M² over de aanstaande campagne: “Om relevantie te creëren is er voor een combinatie van branded content en display gekozen, zodat de propositie goed geladen wordt en waardevolle leads geworven kunnen worden. Potentiële nieuwe klanten kunnen direct online aan de slag met Triggre om het gemak te ervaren. Een unieke kans voor deze ondernemende doelgroep.”
Over M² – meer met media
M² is sinds 2000 het onafhankelijke mediabureau voor ondernemende marketeers, door ondernemende professionals. Bij M² werken dagelijks ruim 35 gepassioneerde vakmannen en vrouwen aan strategie, planning, inkoop en concepten die de effectiviteit van media-inzet verhogen; vanuit de behoefte van zowel doelgroep als opdrachtgever en gebaseerd op scherpe insights. M²Media werkt onder andere voor Bergman Clinics, BOVAG, Coop, DA, KWF, LeasePlan, Nierstichting, Radio 538, Rituals, Univé en VGZ.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.