Industry Wire

Geplaatst door Dia Telecom

Dia Telecom lanceert nieuwe website

Maarssen, 22 juni 2015 – Dia Telecom, de zakelijke Cloud-based Telecom Service Provider van data-, mobiele en vaste telefonieoplossingen, lanceert vandaag zijn nieuwe website. De totaalleverancier heeft zijn dienstenportfolio verder uitgebreid en dit komt in de overzichtelijke nieuwe website naar voren. In Nederland heeft het bedrijf een unieke cloud propositie op basis van het Avaya Aura platform voor de mid- en grootzakelijke markt.

Tim Brügemann, Marketing Manager bij Dia Telecom: ‘Dia Telecom heeft zijn nieuwe website gelanceerd, welke beter aansluit op de behoefte en vraag vanuit de markt. Deze nieuwe frisse site is gebruiksvriendelijker, overzichtelijker en in lijn met het actuele productportfolio. Wij zijn ervan overtuigd met de nieuwe website nog beter onze visie en kernwaarden uit te dragen.’

In de zakelijke markt waarbinnen wij acteren transformeren wij meer en meer van leverancier van cloud gebaseerde telefonie oplossingen, naar een one-stop-shop telecommunicatie partner die klanten helpt bij de selectie van de juiste maatwerk oplossingen. Van Unified Communications as a Service (UCaaS) tot SIP Trunking. Brügemann: ’De focus van Dia Telecom ligt naast maatwerk en schaalbaarheid op implementatie snelheid. Bedrijven betalen alleen naar gebruik, pay-per-use-model, en kunnen direct gebruikers en/of functionaliteit activeren in de online portal.’

Beleving
Dia Telecom heeft zijn visie in de nieuwe website doorvertaald. De overzichtelijke website biedt gerichte up-to-date informatie over de brede dienstverlening. ‘Klantbeleving is een belangrijk onderdeel van onze focus. Wij staan in direct contact met onze klanten en hebben geen reseller model, hier profiteert uiteindelijk de klant van. Naast de online beleving wordt het Experience Center gestart. Klanten kunnen Unified Communications as a Service direct zelf ervaren. De online en offline klantbeleving komen meer en meer naar elkaar toe’, aldus Brügemann.

Over Dia Telecom
Dia Telecom is ruim 15 jaar actief in de cloud-based telecommunicatiebranche en ontzorgt klanten volledig op het gebied van telecommunicatie. Het eigen telefonieplatform van Dia Telecom is verspreid over meerdere datacenters en handelt voor meer dan 500 klanten dagelijks 700.000 belminuten af. Dia Telecom is specialist op het gebied van telecommunicatie oplossingen uit de cloud, gebaseerd op het bekroonde Avaya Aura platform. Diensten als Unified Communications as a Service, Contact Center as a Service, Voice Response as a Service, SIP Trunking, SIM-Only Services en Connectivity Services zijn per gebruiker per maand af te nemen. De cloud gebaseerde oplossingen zijn geschikt voor de mid- en grootzakelijke markt. Avaya Nederland heeft Dia Telecom voor deze unieke propositie onderscheiden met de Avaya #1 Innovations Award.

Meer informatie: www.diatele.com

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht