Industry Wire

Geplaatst door Floryn

Floryn lanceert grootschalige campagne: ‘Go For It.’

‘s-Hertogenbosch, 19 mei 2025 – Vandaag lanceert zakelijk kredietverstrekker Floryn een grote campagne, met als middelpunt een krachtige merkfilm die de pay-off Go For It. tot leven brengt. De energieke merkfilm, geregisseerd door Arjen Schotel, werd opgenomen in Amsterdam, Frankfurt en Tbilisi. De campagne markeert een nieuwe fase in de merkontwikkeling van Floryn en onderstreept de volwassenheid van de snelgroeiende fintech.

Een merk dat ondernemersmentaliteit ademt

Floryn groeit – als bedrijf én als merk. De nieuwe campagne is een volgende, ambitieuze stap gericht op het vergroten van merkbekendheid binnen de doelgroep van ondernemers. Centraal in de campagne staat de ondernemersgeest die Floryn van nature belichaamt. Het bedrijf is opgezet door mensen die het ondernemerschap van binnen en buiten kennen en nu andere ondernemers willen helpen om hun dromen te realiseren. In een energieke video van roept Floryn op tot actie: de financier begrijpt waar ondernemers naartoe willen en biedt de kracht om daar te komen. De kernboodschap is helder: ‘Go For It.’.

Film geproduceerd in drie Europese steden

Het creatieve proces werd van strategie tot executie begeleid door Roy Schellekens, Fractional Creative Director bij Floryn. Voor de regie van de film betrok hij de ervaren film- en reclamemaker Arjen Schotel. Op locatie in Amsterdam, Frankfurt en Tbilisi is een krachtige en opvallende merkfilm tot stand gekomen, vol actie en verrassende stunts. Het resultaat is een minuut durende film die op gedurfde en energieke wijze de reis van de ondernemer verbeeldt. Niet om iets te pushen, maar om iets aan te wakkeren: de ware ondernemersdrift.

Yannick Colastica-Petrucco, Director of Marketing bij Floryn: ‘Onze campagne is bedoeld om te inspireren en te activeren. We willen de energie van ondernemerschap tastbaar maken – voor iedereen die groot durft te denken. Floryn profileert zich niet als bank, maar als bondgenoot van ondernemers. De film is geen verkooppraatje, maar een uitnodiging om anders te durven en te doen. Dat is precies waar ondernemen om draait.’

De campagne is vanaf vandaag live en wordt uitgezet op diverse kanalen, waaronder (D)OOH, radio, print, social, display en meerdere videoplatformen. Op deze landingspagina wordt de campagne toegelicht en is de film te bekijken.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht