Industry Wire

Geplaatst door VML

Steven van Belleghem spreekt over de toekomst van CX op VML Growth Summit

VML heeft het volledige programma bekendgemaakt voor Growth Summit 2025, het event voor leiders die voorop willen lopen in (digitale) marketing. Op woensdag 18 juni maken deelnemers op de WPP Campus in Amsterdam een deep dive in Customer Experience, Brand Experience en Commerce. Op het programma staan boeiende break-out sessies en keynotes van topsprekers. Zo onderzoekt bestsellerauteur Steven van Belleghem hoe AI veranderingen veroorzaakt in verwachtingen van klanten, het zoeken naar informatie, aankoopgedrag en betaalmogelijkheden.

Speciaal voor leiders in marketing, commerce, tech en creatie

VML Growth Summit is speciaal ontworpen voor professionals die binnen hun organisatie bijdragen aan groei en innovatie. Brett Gaasbeek, Brand Manager bij McDonald’s, legt uit hoe het bedrijf de complete strategie voor social media omgooide en de app transformeerde tot digital lobby. De break-out sessies zoomen in op een specifiek onderwerp. Zo vertelt VML Strategy Director Michael van den Brande hoe merken zich effectief kunnen positioneren in het nieuwe category blurring landschap. En Naji El-Arifi, Head of Innovation bij VML, demonstreert de ongekende mogelijkheden van de AI tools in de Creatieve Studio van WPP Open.

Keynotes, break-outs en cocktails

“Met dit nieuwe event willen wij laten zien hoe je groei binnen je organisatie kunt stimuleren met creatie, technologie, data en AI”, vertelt Kars Kooistra, Head of Commerce van VML Nederland. “Ik kijk ernaar uit om ideeën uit te wisselen met vakgenoten. Muziek en een cocktail op ons dakterras maken dat alleen nog maar mooier. Onze ambitie is dat iedereen naar huis gaat met inzichten om hun organisatie daadwerkelijk betekenisvol te veranderen.”

Het complete programma met alle sprekers en break-out sessies is te vinden op de website van VML Growth Summit 2025. Hier kun je je ook gratis aanmelden. https://www.vml.com/nl/campaign/redefine-tomorrow

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht