Agenda

Geplaatst door: iO

De contentexplosie: voorop lopen of achterblijven?

Datum
26 juni 2025
Plaats
Online
Locatie
Online
E-mailadres
business@iodigital.com
Phone
+31 882 013 101
Organisatie
iO

De druk op marketingteams neemt toe: meer content, snellere productie, hogere relevantie. Technologie kan hierbij het verschil maken – mits goed ingezet. Tijdens dit iO x Optimizely webinar ontdek hoe je technologie kunt gebruiken om je contentproductie te stroomlijnen, efficiëntie te verhogen en de meetbare resultaten te leveren die je organisatie verlangt.

Van contentdruk naar contentflow

Organisaties die afhankelijk zijn van grote hoeveelheden content worstelen vaak met versnippering, inefficiëntie en schaalproblemen. In dit webinar laten de experts van iO en Optimizely zien hoe je met de juiste technologie, processen en governance grip krijgt op je content supply chain.

Wat je leert:

– Strategieën om je content supplychain te stroomlijnen en beheersen voor verbeterde organisatie en levering
– Waarop te focussen op voor maximale efficiëntiewinst en gerichte contentdistributie
– Hoe technologie verbeteringen mogelijk maakt en meetbare resultaten levert

Voor wie?
Voor Content en Marketing Leads, Marketing Manager, Digital Strategists en content(marketing) professionals die werken in contentgedreven organisaties en op zoek zijn naar meer grip, schaal en kwaliteit in hun contentproductie.

Over de sprekers:

Sama Asali – Senior Strategy and Value Consultant @ Optimizely
Sama helpt organisaties bij het aantonen van de strategische waarde van digitale initiatieven. Met ervaring bij Optimizely, Adobe en WPP, focust ze op het kwantificeren van ROI en het afstemmen van stakeholders op marketingtransformatie.

Karolien Vanherp – Marketing & Data Lead @ iO
Karolien brengt strategie, technologie en creativiteit samen om contentprocessen te optimaliseren. Ze helpt merken efficiënt te groeien met schaalbare, datagedreven oplossingen die geen concessies doen aan kwaliteit.

Deel dit bericht