Calabrio een nieuwe oplossing die de regels van het spel verandert voor performance management binnen contactcenters

Calabrio een nieuwe oplossing die de regels van het spel verandert voor performance management binnen contactcenters
Nieuwe tools transformeren het prestatiebeheer voor contactcenters
MINNEAPOLIS, 12 juni 2025 – Calabrio, de expert in workforce performance management (WPM), heeft zijn nieuwe oplossing Performance Management onthuld. Performance Management maakt een einde aan geïsoleerd, reactief en vaak ook traag verlopend prestatiebeheer. Het biedt contactcenters een geïntegreerd platform dat het personeelverloop tegengaat, de productiviteit verhoogt en klanten aan optimale resultaten helpt.
“Contactcenter medewerkers en managers hebben tegenwoordig niet genoeg aan tools. Ze moeten de ontwikkelingen altijd één stap voor zien te blijven. En dat is precies waar onze oplossing Performance Management hen mee helpt”, zegt Dave Rhodes, de CEO van Calabrio. “Alles wat zij nodig hebben, van prestatiegegevens en coaching tot kwaliteitsbeoordelingen, staat nu tot hun beschikking binnen één gestroomlijnde en intuïtieve oplossing. Performance Management geeft de teamprestaties een boost door te voorzien in intelligente workflows, snelle besluitvorming en meetbare resultaten. Zonder complexiteit of de noodzaak van extra systemen. Simpelweg een betere manier om te werken.”
Een eenvoudiger en slimmere manier om contactcenter medewerkers van ondersteuning te voorzien
De oplossing Calabrio ONE biedt medewerkers datgene waar zij het meeste waarde aan hechten: overzicht, erkenning voor hun werk en tools die ze nodig hebben om het beste uit zichzelf te halen. De nieuwe tools in Performance Management bieden moderne contactcenters vereenvoudigde prestatiemetingen en coaching voor al hun teams, zodat zij hun klanten optimale ervaringen kunnen bieden.
Ruil handmatig toezicht in voor strategische coaching die de productiviteit van medewerkers bevordert en hen helpt met de ontwikkeling van vaardigheden.
Stimuleer een cultuur van leren en ontwikkelen om personeelsverloop tegen te gaan en zowel de verkoopprestaties als de klantenservice te verbeteren.
Maak gebruik van door AI ondersteunde tools om burn-out te voorkomen, routinetaken te stroomlijnen en medewerkers te helpen om telkens opnieuw hoogwaardige interacties met klanten aan te gaan.
Deze innovatieve oplossing houdt niet op bij training, maar biedt ondersteuning voor het volledige spectrum aan factoren die bepalend zijn voor de prestaties van contactcenters. Performance Management biedt onder meer geautomatiseerde kwaliteitsbewaking en scores voor elke interactie, inzichten ten behoeve van coaching, tools voor het identificeren van nieuwe trends op het gebied van klanteninteracties, real-time analyses voor het verbeteren van de workflows van contactcenter medewerkers en functies als Vacation Planner Pro en Activity Requests die medewerkers in staat stellen om hun planning efficiënter te beheren.
Ga voor meer informatie over Calabrio Performance Management naar: https://www.calabrio.com/products/performance-management/
Calabrio is op 26 juni 2025 aanwezig op het WFM Congres 2025, georganiseerd door Vlirdens. Neem contact op als je aanwezig wilt zijn bij dit evenement.
Over Calabrio
Calabrio is een betrouwbare bondgenoot van toonaangevende merken. Zijn softwareoplossing Calabrio ONE voor workforce performance management vormt de digitale pijler van klantgerichte datacenters. Deze sofware verrijkt en biedt inzicht in menselijke interacties, zodat het contactcenter als de hoeder van je merk kan functioneren. Calabrio optimaliseert de prestaties van contactcenter medewerkers, maakt het mogelijk om de verwachtingen van klanten te overtreffen en geeft de efficiëntie van het personeel een boost met verbonden data, door AI ondersteunde gegevensanalyse, geautomatiseerd workforce management en coaching op maat. Calabrio ONE is de enige oplossing die functionaliteit voor workforce optimization (WFO), het bevorderen van de betrokkenheid van contactcenter medewerkers en business intelligence verenigt binnen een volledig geïntegreerd cloud-native platform dat zich volledig aan je bedrijfsbehoeften aanpast.
Calabrio, Calabrio ONE en het Calabrio-logo zijn merken of gedeponeerde merken van Calabrio, Inc. Alle overige merken die in dit persbericht worden vermeld vormen het bezit van hun respectieve eigenaars.
Volg Calabrio op LinkedIn, X en Facebook.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.