Orange Business versnelt digitale transformatie voor vereenvoudigde digitale ervaringen voor klanten

Amsterdam, 9 juli 2025 – Orange Business versnelt zijn digitale transformatie met eenvoud, innovatie en klantgerichtheid in een steeds sneller veranderende, complexere en technologiegedreven wereld. Met de focus op flexibiliteit, simpliciteit en proactieve services geeft Orange Business een nieuwe vorm aan zijn productportfolio, klantreizen en interne platforms. Centraal in deze strategie staat een greenfield IT-ecosysteem dat volledig digital-native en AI-gestuurde ervaringen levert. Het doel is om naadloze, flexibele en betrouwbare oplossingen te bieden die on-demand te gebruiken zijn, terwijl innovatie wordt versneld en de time-to-market drastisch wordt verkort. Deze transformatie wordt ondersteund door toonaangevende technologiepartners. Orange Business werkt samen met de volgende bedrijven in de ontwikkeling van een veilig, modulair en toekomstbestendig digitaal ecosysteem:
Naarmate de transformatie vordert, worden meer technologiepartners verwacht die verdere voordelen zullen opleveren. Hriday Ravindranath, Chief Technology & Information Officer van Orange Business, benadrukt: “Onze transformatie draait niet alleen om technologie: het gaat erom hoe we radicaal betere ervaringen voor onze klanten creëren. Door samen te werken met marktleiders bouwen we aan een next-generation, volledig digitaal en AI-native Orange Business. Dit is een holistische transformatie binnen de gehele organisatie, gericht op het leveren van eenvoud, flexibiliteit en betrouwbare oplossingen die echt het verschil maken.” John Marcus, Senior Principal Analyst van GlobalData: “De voortdurende transformatie van Orange Business benadrukt een strategische verschuiving naar een platformgestuurde, innovatieve aanpak die goed aansluit bij de verwachtingen van zakelijke klanten. De investeringen in digitale integratie, automatisering en AI-oplossingen tonen de focus op het leveren van een uitstekende klantervaring met gestroomlijnde aanbiedingen en verbeterde flexibiliteit. Bovendien biedt hun focus op digitaal vertrouwen en datasoevereiniteit een strategisch voordeel en positioneert hen als een vertrouwde partner voor wereldwijde Orange-klanten.” |
Over Orange Business Orange Business, de ondernemingsdivisie van de Orange Group, is een toonaangevende netwerk- en digitale integrator die klanten ondersteunt bij het creëren van positieve impact en digitale bedrijven. De gecombineerde kracht van zijn next-generation connectiviteit, cloud en cybersecurity expertise, platformen en partners biedt de basis voor ondernemingen over de hele wereld. Met 30.000 werknemers in 65 landen maakt Orange Business de transformatie van zijn klanten mogelijk door de coördinatie van end-to-end veilige digitale infrastructuur. De ervaring van werknemers, klanten en bedrijven staat hierbij centraal. Meer dan 30.000 B2B klanten vertrouwen wereldwijd op Orange Business. Orange is één van ’s werelds meest toonaangevende telecommunicatiebedrijven met een omzet van 40,3 miljard euro in 2024 en 291 miljoen klanten wereldwijd op 31 december 2024. In februari 2023 presenteerde de Groep zijn strategisch plan “Lead the Future”, gebouwd op een nieuw bedrijfsmodel en geleid door verantwoordelijkheid en efficiëntie. “Lead the Future” maakt gebruik van best in class netwerken om het leiderschap van Orange op het gebied van servicekwaliteit te versterken. Orange is genoteerd aan Euronext Parijs (symbool ORA). Ga voor meer informatie naar www.orange-business.com of volg ons op LinkedIn en X: @orangebusiness. Orange en alle andere Orange product- of dienstnamen die in dit materiaal voorkomen zijn handelsmerken van Orange of Orange Brand Services. |
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.