UNICEF zet Trinicom T5 in voor e-mail response management

UNICEF, de kinderrechtenorganisatie van de Verenigde Naties, zorgt ervoor dat elk land de rechten van kinderen respecteert en naleeft. Omdat in Nederland de huidige aanbieder van e-mail management stopte, liepen alle contracten af en moest UNICEF Nederland op zoek naar een andere leverancier. De organisatie koos voor Trinicom.
Er gaan negen medewerkers gebruik maken van het systeem. Saskia Rehorst, Manager Service & Informatie: “Trinicom is bekend en betrouwbaar, zowel bij mij als in de markt.”
UNICEF Nederland heeft alleen voor de E-mail responsemanagement module gekozen, omdat dat in eerste instantie hetgeen was dat zij al in gebruik had. “We gaan er op vooruit; Trinicom T5 is een stuk gebruiksvriendelijker”, aldus Rehorst. “Het is snel duidelijk waar je op moet klikken voor bepaalde informatie en hoe je ‘de achterkant’ het beste in kunt richten.” Naast het feit dat T5 overzichtelijker voor de medewerkers is, noemt Rehorst het ook een belangrijke verbetering voor de klant. “We streven er altijd naar de e-mails van onze leden en klanten zo snel en goed mogelijk te beantwoorden. Zij worden nu ook tussentijds op de hoogte houden, bijvoorbeeld over welke stappen er ondernomen zijn en hoeveel tijd de behandeling van een e-mail nog in beslag neemt.”
Rehorst is over de samenwerking met Trinicom zeer tevreden. “Het is prettig samenwerken met de mensen van Trinicom.”
“UNICEF Nederland is een mooi voorbeeld van hoe goede contacten en referenties voor je kunnen werken”, aldus Wilco Rietberg, CEO van Trinicom: “Wij vinden het erg bijzonder om UNICEF Nederland aan onze klantenlijst toe te mogen voegen!”
Trinicom, Lathmerweg 5, 7384 AD Wilp, Tel: 0571- 26 82 60 – E-mail: marketing@trinicom.nl, Website: www.trinicom.nl
Over Trinicom
Trinicom is een Nederlandse onderneming, gevestigd in Kasteel “De Lathmer” in Wilp, en specialist op het gebied van web selfservice, e-mail response management, live chat, call management en brief, fax en baliecontact. Trinicom richt zich primair op de ontwikkeling, implementatie en ondersteuning van haar kernproduct: Trinicom 5 (T5TM). Deze op internettechnologie gebaseerde standaardapplicatie is geheel in te richten op het klantcontactproces van een organisatie, en zorgt ervoor dat de belangrijkste klantcontacten snel en uniform kunnen worden afgehandeld vanuit één centrale T5 Web selfservice. Tevens adviseert Trinicom klanten bij het optimaal inrichten van een multi-channel contactcenter, waarbij de nadruk ligt op het verbeteren van de serviceverlening via internet, e-mail, live chat en telefoon en het verlagen van de servicekosten. Trinicom is de enige Nederlandse softwareproducent van geïntegreerde Customer Interaction Management software en mag toonaangevende organisaties in binnen- en buitenland tot zijn klantenkring rekenen, waaronder Agis Zorgverzekeringen, Albert Heijn, Albumprinter, Arke, Cendris, Cheaptickets.nl, De Kindertelefoon, Rabobank, Telfort, Univé, Universiteit Utrecht en Vrij Uit. Voor meer informatie zie: www.trinicom.nl.
Voor redactionele informatie en illustratiemateriaal:
Influx PR, Marleen Lassche, Stoomwezenstraat 33, 7321 AE Apeldoorn, tel: 055 – 366 30 34, fax: 055 – 360 26 61, e-mail: trinicom@influx-pr.com.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.