Industry Wire

Geplaatst door Dutch Digital Agencies

Zeven nieuwe leden voor Dutch Digital Agencies

Dutch Digital Agencies (DDA) groeit met zeven nieuwe leden. Blink Interactive, A-Side Media, Steam, Conclusion Digital, Connect Holland, Youwe en Crossmedia Communicatiegroep (CMCG) treden toe tot de branchevereniging en kennisorganisatie van de beste digitale bureaus in Nederland.

Ook in het derde kwartaal groeit het ledenbestand van Dutch Digital Agencies gestaag door. De nieuwkomers zijn een mix van creatieve, technische en full service agencies.

“Als jonge organisatie hebben we onszelf de ambitie gesteld dat we ons moeten kunnen meten met de beste digitale bureau’s van Nederland. Een logische stap is voor ons het DDA lidmaatschap. De kracht van samenwerking en netwerken is in het huidige landschap van ongekende waarde, aldus Niels Westerhof (Blink Interactive)”.

“Wie Champions League in eBusiness speelt, moet zichtzelf op het hoogste niveau blijven uitdagen, vervolgt Rogier Hosman (Youwe). DDA biedt een actieve uitwisseling van kennis en ervaring binnen ons digitale speelveld en is hierdoor een ideaal platform om kennis in een nieuw perspectief te zetten en een bijdrage te leveren aan het ontstaan van nieuwe kansen.”

“Conclusion Digital ziet DDA als één van de meest relevante initiatieven in het huidige digitale landschap, zegt Jeroen Borst. Het is van groot belang om de kwaliteit en het innovatieve vermogen van de Nederlandse bureaus in dit landschap te borgen en uit te dragen”.

Bert Rappange van Crossmedia Communicatiegroep (CMCG) is het hier mee eens. “Design kan niet meer zonder strategie, engineering niet meer zonder usability en marketing niet meer zonder data. Kunst is om experts met elkaar te verbinden. Professional word je alleen door samen te werken. Voor ons staat DDA synoniem voor die professionaliteit en samenwerking”.

Dutch Digital Agencies (DDA) staat sinds 2002 voor de meest toonaangevende digitale bureaus van Nederland. De Nederlandse digitale industrie innoveert en professionaliseert in toenemende mate. DDA werkt als een branchevereniging en kennisplatform in deze groeiende branche. Het richt zich op de technologische ontwikkelingen en het game-changing werk dat door deze Nederlandse bureaus dagelijks gemaakt wordt. DDA is daarmee een aanspreekpunt voor digitale bureaus, opdrachtgevers, pers, arbeidsmarkt en opleidingen.

Dutch Digital Agencies stimuleert actief het creatief innovatieve vermogen van de digitale industrie en de interactie tussen de 95 aangesloten bureaus in de vorm van een breed aanbod aan workshops, netwerkbijeenkomsten en kennissessies.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht