Online ict-retailer Centralpoint.nl kiest voor Usual Suspects

“We hebben voor Usual Suspects gekozen omdat zij op een frisse manier naar ons merk en organisatie kijken en een lean and mean aanpak hebben neergelegd om ons in het komende decennium te positioneren”, zegt Brian Speelman, directeur van Central Point.
De website van Central Point staat met 50.000 unieke bezoekers per dag in de top 6 van best bezochte ICT hardware en software websites. Central Point is sinds 2007 opgenomen in de Deloitte Technology Fast 50 en is daarmee één van de 50 snelst groeiende technologiebedrijven van Nederland. Central Point heeft ruim 30 medewerkers en is in 2002 opgericht.
Joop van den Ende en Hubert Deitmers hebben sinds 2008 een belang van 30% in Central Point en zijn actief betrokken bij de groei van het bedrijf. De omzet is van ruim € 1 miljoen in 2002 gestegen naar een omzet van ruim € 39 miljoen in 2009. Het bedrijf maakt vanaf zijn eerste boekjaar winst. In 2009 zijn door Central Point 90.000 orders verwerkt. Het bedrijf heeft meer dan 200.000 klanten met een eigen account.
Usual Suspects (www.usualsuspects.nl) is een communicatiebureau dat merken in Europa en Noord-Amerika activeert door het creëren van unieke merkbelevingen waardoor het merkimago versterkt wordt. Hierbij ligt de focus op attentiewaarde, story-telling en conversaties met alle relevante bestaande en nog te creëren media.
Usual Suspects werkt o.a. voor KLM, Tanqueray International, Dance4Life International, ING Real Estate, Orangina International, Schiphol Group, Liander en Greenpeace.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.