Kim Nieuwenhuijs-Griffioen versterkt Heldergroen als Creative Lead

Heldergroen kondigt met trots de komst aan van Kim Nieuwenhuijs-Griffioen als Creative Lead en MT lid. Kim brengt een ondernemende spirit en ruime creatieve ervaring mee, en heeft in de afgelopen jaren werk bedacht en gemaakt dat naadloos aansluit bij de missie van Heldergroen: positieve impact maken met en voor sterke merken.
“Creativiteit is voor mij pas écht geslaagd als het merk én de maatschappij er beter van worden. Heldergroen werkt al jaren vanuit die gedachte, en ik kan niet wachten om samen met het team nog meer werk te maken dat verschil maakt. Door mijn ervaring met merken als IKEA, de Nederlandse Spoorwegen, Albert Heijn, Tele2, het Prinses Máxima Centrum, Nederlandse Vereniging voor Handchirurgie en Sam& voor alle Kinderen weet ik hoe waardevol het is om maatschappelijk relevant werk te maken en dát is precies waar ik mijn energie uithaal,” aldus Kim Nieuwenhuijs-Griffioen, Creative Lead bij Heldergroen.
De komst van Kim geeft een extra impuls aan het creatieve kompas van het bureau. In haar rol zal ze het creatieve team aansturen, merken strategisch aanscherpen en campagnes ontwikkelen die raken, relevant zijn en resultaat leveren. Van merkverhalen en geïntegreerde campagnes tot digitale platforms en activaties.
“Kim is precies de creatieve leider die past bij waar Heldergroen nu staat: ondernemend, fris en impactgedreven. Met haar energie en ervaring tillen we onze samenwerking met sterke merken naar een nog hoger niveau,” zegt Arthur Herpel van Heldergroen.
Over Heldergroen
Heldergroen is een creatief bureau dat samenwerkt met merken die lef tonen en écht het verschil willen maken. Met strategie, design en campagnes zetten we ons in voor merken, maatschappij en milieu. Dit doen we o.a. voor WWF, Vivera, CBR, Liliane Fonds, Prinses Beatrix Spierfonds en de Gemeente Amsterdam. Recentelijk zijn daar Amsterdam UMC Foundation, Gemeente Ede en Haarlem bij gekomen en we kijken ernaar uit om nog meer mooie merken aan dit rijtje toe te voegen.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.