New Skool Media verkozen tot Best Presterende Werkgever 2016

Eind mei is uitgeverij New Skool Media door Het Nationale Business Succes Award Instituut verkozen tot Best Presterende Werkgever 2016 in de uitgeverijbranche. Een verrassende winnaar, aangezien New Skool Media, na de overname van 19 tijdschriften van Sanoma in 2014, slechts een kleine 2 jaar operationeel is.
Het unanieme juryrapport onderstreept de kwaliteiten als kennis en ervaring, vooruitstrevendheid en de innovatieve werkwijze van New Skool Media.
‘New Skool Media BV heeft zich in zeer korte tijd ontwikkeld tot een toonaangevend bedrijf op uitgeverijgebied, met een sterke positionering. Het bedrijf heeft grote kennis en ervaring op haar vakgebieden heeft inmiddels een uitstekende reputatie opgebouwd. Het wordt als een van de beste en meest vooruitstrevende bedrijven op haar gebied gezien en combineert haar know-how en innovatieve aanpak op uitstekende wijze. Hierdoor weten zij een grote mate van tevredenheid bij haar klanten en werknemers te bereiken. Binnen New Skool Media wordt succes gedeeld, vertrouwen gegeven en is openheid van zaken een vereiste. Een toonbeeld van werkgeverschap en management nieuwe stijl? Binnen New Skool Media lijkt deze werkwijze in ieder geval zeer succesvol, wat hen absoluut de branchewinnaar maakt en wellicht zelfs een nominatie voor de eindejaar award ‘Best Presterende Werkgever van 2016 (van alle branches) oplevert.’
Cor Jan Willig, samen met Rob Koghee managing partner bij New Skool Media: ‘Wij proberen vooral door zeer korte lijnen en ondernemerschap te stimuleren het verschil in de markt te maken. Werknemers zijn op ieder uur van de dag welkom om hun ideeën en plannen te delen. En verlaten even later met een go of no-go de ruimte. Dat wordt als erg verfrissend ervaren.’
Het Nationale Business Succes Award Instituut is opgericht in 2011 en versterkt mensen en organisaties op hun weg naar succes. De visie: succes is een keuze. De missie: het versterken van de succesfactoren van bedrijven en professionals. Toonaangevende bedrijven en ondernemende professionals worden met elkaar verbonden, en actuele en relevante kennis over succesfactoren worden onder de aandacht gebracht via diverse eigen communicatieplatforms en events.
Het Nationale Business Succes Award instituut werkt daartoe samen met ambitieuze en ondernemende succespartners. Voor meer informatie: http://www.nbsa-instituut.nl/
New Skool Media is een multimediale uitgeverij van consumentenmedia, die haar doelgroep via tijdschriften, websites en evenementen bereikt. Tevens is New Skool Media marketingpartner voor ondernemingen die hun specifieke doelgroep effectief willen bedienen. Het portfolio van New Skool Media bestaat uit 23 special-interest merken als: delicious., Zin, KIJK, Vorsten, Seasons, Home & Garden, Truckstar, Formule1 en Knipmode. New Skool Media is opgericht in september 2014, na de overname van 19 tijdschriften van Sanoma.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.