KLM kiest voor diensten Netsociety

KLM heeft besloten haar SEA en SEO activiteiten vanaf heden onder te brengen bij online marketingbureau Netsociety. Netsociety zal KLM bedienen in 56 landen, in samenwerking met Bigmouthmedia.
Martijn van der Zee, Senior Vice President E-commerce AIR FRANCE KLM:
‘Online verkopen zijn voor KLM belangrijk en het aandeel op de totale verkopen groeit nog steeds. KLM zet verschillende online marketing middelen in om de groei te bewerkstelligen. De samenwerking met Netsociety stelt ons in staat om onze potentiële klanten wereldwijd via SEA en SEO op een nog efficiëntere manier te bereiken.’
Vliegende start
Na een complexe maar vlekkeloos verlopen account transitie is de samenwerking officieel van start gegaan. Netsociety is verantwoordelijk voor de internationale zoekmachinemarketing campagnestrategie en tevens de coördinatie van alle internationale werkzaamheden. De uitdaging hierbij is om de lokale doelgroep in meer dan 36 verschillende talen zo goed mogelijk aan te spreken. Bigmouthmedia draagt zorg voor deze lokalisatie van de verschillende campagnes. Met 56 landen, is dit één van de grootste internationale SEA campagnes die vanuit Nederland wordt aangestuurd.
Maurice Pothof, Managing Director Netsociety:
‘Dit is voor Netsociety één van de meest intensieve selectieprocessen geweest van de afgelopen jaren. Uiteraard zijn wij trots daar als winnaar uit te komen. Samen met Bigmouthmedia en door het gebruik van zelf ontwikkelde technologie en marketing intelligence tools denken wij een aanzienlijk rendementsverbetering te kunnen realiseren voor KLM.’
Over Netsociety
Netsociety, opgericht in 2007, is het vernieuwende online marketingbureau van de Benelux. Met zo’n 60 medewerkers in Nederland en België bedient Netsociety haar klanten in diverse sectoren.
Voor meer informatie: www.netsociety.nl
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.