NCOI kiest voor Oogst

Oogst ondersteunt de labels NCOI en Scheidegger in de nieuwe samenwerking zowel op het gebied van online vindbaarheid als met het voeren van online advertentiecampagnes. Oogst werkte eerder met NCOI aan de ontwikkeling van de nieuwe NCOI website. In dit traject werd de praktijkopleider geadviseerd op gebied van zoekmachine optimalisatie (SEO). Oogst begeleidde de bouw van de nieuwe website, adviseerde over de migratie, gaf SEO adviezen en ondersteunde NCOI in de uitvoering van deze zaken. Nu wordt de samenwerking voortgezet en gaat Oogst ook de AdWords campagnes (SEA) voor het grote assortiment opleidingen beheren.
“Oogst is al jaren naar tevredenheid partner voor NCOI op het gebied van zoekmachine marketing. We hebben vertrouwen in de kennis en kunde van Oogst, daarom hebben we besloten om ook het uitvoerende deel van onze AdWords campagnes bij Oogst onder te brengen”, aldus Ellis van der Slikke, online marketeer NCOI.
-Einde-
Over NCOI
NCOI heeft als toonaangevende opleider het meest complete programma voor werkenden in Nederland. NCOI is het juiste adres als men de kennis én vaardigheden wilt vergroten. In alle activiteiten van NCOI vindt men de praktijkgerichte benadering terug, die zeer effectief is. NCOI is officieel erkend als hogeschool door het Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap op basis van de Wet op Hoger onderwijs en Wetenschappelijk onderzoek (WHW).
Over Oogst
Oogst is in 2005 gestart als online marketing bureau en richt zich met name op zoekmachine marketing en online prestatieverbetering. Kwaliteit, duidelijkheid, een integrale aanpak en flexibiliteit spelen een belangrijke rol. Tot de klanten behoren onder meer OHRA, D-Reizen, Hypotheek Visie, Kleertjes, Bol.com, Deloitte en NCOI.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.