Industry Wire

Geplaatst door Beslist

600e beslist.nl Winkelwagen in 2016 live

Nog voor het einde van het jaar zal de 600e Winkelwagen van beslist.nl een feit zijn. Door de bezoeker niet meer door te sturen naar de webshop, maar af te laten rekenen op het eigen platform biedt beslist.nl de kritische consument nog meer zekerheid.

Beslist.nl Winkelwagen groeit hard

De beslist.nl Winkelwagen presteert steeds beter. Dagelijks gaan er meerdere shops live op de Winkelwagens. Inmiddels is het duizendste contract afgesloten. De technische realisatie kan soms nog even duren, maar voor het einde van het jaar zullen er zeker zeshonderd webshops hun producten aanbieden via het online winkelcentrum van beslist.nl. Niet alleen de interesse vanuit de webwinkeliers groeit, ook het aantal bestellingen stijgt sterk. Nog voor het shopping-seizoen van start was gegaan was er al een groei in het aantal bestellingen gerealiseerd van 235%. “We verwachten uiteindelijk dit jaar een groei van boven de 300% te realiseren”, aldus operationeel directeur Léon Kramer.

Hoge conversiekracht

De resultaten worden nog elke dag beter en de verwachting is dat de beslist.nl Winkelwagen uiteindelijk beter kan scoren dan wat veel webshops op hun eigen site realiseren. Dat de conversie van de Winkelwagen al vanaf de start goed is, is mede te danken aan de hoge naamsbekendheid van beslist.nl. Via het platform creëren webwinkeliers een groter bereik en meer vertrouwen bij een groep consumenten die ze zelf niet of nauwelijks zouden bereiken. Ook de goede mobiele experience – beslist.nl behoort bij de top van de mobiele sites – is geheel conform de wensen van de hedendaagse consument. En omdat de consument niet meer wordt doorgestuurd naar de verschillende webshops, maar alles in één keer afrekent in de checkout van beslist.nl, kunnen de aankopen nog sneller en eenvoudiger worden afgerond.

Beslissen met zekerheid

In de afgelopen maanden heeft de Winkelwagen bewezen steeds beter te presteren en is het qua conversiekracht nu al vergelijkbaar met een middelgrote webshop. “Het grote vertrouwen dat de consument in ons heeft, ligt hieraan ten grondslag”, zegt Kramer. “Door te kiezen voor de beslist.nl Winkelwagen heeft de consument de zekerheid dat de shop in orde is, want om aangesloten te worden moet de webwinkelier aan diverse voorwaarden voldoen, zoals bijvoorbeeld het direct of indirect aangesloten zijn bij de geschillencommissie in Den Haag.”

Met deze koers wil beslist.nl een nog betere klantenservice en meer zekerheid bieden, ook richting de retailer. Tegenover de kosten staan gegarandeerde orders, omdat er wordt afgerekend per conversie in plaats van per klik.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht