Ook een event? Meld deze dan hier aan
European Women in Technology returns on 25 - 26 June at the RAI, Amsterdam uniting 5,000+ women in tech, diversity advocates, allies and change makers for Leading the Digital...
Emergence Festival Rotterdam is het afsluitende evenement van Emergence Delft – een interdisciplinair studententeam dat kunst en technologie op unieke wijze samenbrengt. Elk half jaar realiseren wij twee kunstinstallaties...
Op 26 juni, tijdens onze gratis webinar, ontdek je hoe technologie kan helpen om de juiste boodschap bij de juiste doelgroep over alle kanalen te brengen.
In deze vernieuwde training leer je hoe je GPT's maakt die je werkprocessen versnellen, unieke content genereren en veilig omgaan met gevoelige informatie. Van promptstrategie tot GPT Store.
De derde DDMA Email Marketing Automation Summit (EMAS) vindt plaats op 26 juni 2025. Dit jaar voor het eerst volledig Engelstalig gevoerd. Je kan weer rekenen op een programma...
Social media draait meer dan ooit om korte video’s. De platforms van vandaag - YouTube Shorts, LinkedIn Shorts, Instagram Reels, en TikTok - bieden een ongekende kans om een...
Op vrijdag 27 juni gaan Ece Temelkuran en Marietje Schaake in De Balie in gesprek over de steeds grotere macht van techbedrijven binnen onze democratische samenlevingen. Wat ooit begon...
Waar authentieke branding, toekomstgericht leiderschap en slimme automatisering samenkomen.
Voor het ontwikkelen van een AI-marketingstrategie binnen een organisatie is geen achtergrond in datawetenschap vereist. Het gaat om begrip van AI en het opbouwen van vaardigheden om marketinguitdagingen op...
De wereld van marketing verandert razendsnel. Als organisatie wil je relevant blijven, effectief opereren én snel kunnen schakelen. Maar hoe pak je dat aan? Tijdens deze bijeenkomst van de...
Veel organisaties hebben moeite om hun zichtbaarheid en bereik op LinkedIn te vergroten zonder betaalde advertenties. Terwijl LinkedIn een krachtig platform is voor organische marketing, wordt dit potentieel vaak...
Wat als je geen of weinig data hebt en toch je conversie wilt optimaliseren? De veelgenoemde methode ‘A/B-testen’ valt bijvoorbeeld af. Hoe ga je dan te werk?