Agenda

Geplaatst door: Emerce

Social Advertising Strategie

Datum
14 maart 2024
Plaats
Online classroom
Locatie
Online classroom
E-mailadres
academy@emerce.nl
Phone
-
Organisatie
Emerce

Bij social advertising gaat het niet om massabereik, maar om gerichte interactie. Dit wordt mogelijk gemaakt door het gebruik van data. Met social advertising kun je dus op een doelgerichte en eenvoudige manier reclame maken voor je bedrijf, product of dienst.

Voor wie?

Deze deep dive is voor ondernemers, marketeers, communicatiespecialisten en social media beheerders die al enige ervaring hebben met social media, maar hun kennis willen verdiepen en een strategisch advertising plan willen ontwikkelen.

Omschrijving

Tegenwoordig biedt social advertising talloze mogelijkheden, beschikbaar op alle grote social media kanalen. Het wordt steeds eenvoudiger om zelf te adverteren met functies zoals ‘promoot nu’.  Als je investeert in social media is effectieve advertising essentieel voor het bereiken van doelstellingen en het bevorderen van bereik en conversie. Het optimaliseren van je budget vereist een doordachte strategie en aanpak.

In deze deep dive ontdek je de essentie van werken vanuit een strategie. We nemen je mee door de verschillende elementen van een social advertising strategie. Je gaat aan de slag met het ontwikkelen van een social advertising strategie op basis van je specifieke doelen, waarmee je de efficiëntie van je investeringen en werkzaamheden aanzienlijk verhoogt.

Deel dit bericht