Frank Imming
  • Frank Imming

  • 1 artikel
  • 55.632 views
  • 1 reactie

Frank Imming

Werkt bij
de Persgroep
Functie
Manager Performance Lab
Twitter
@persgroep_nl
Linkedin
https://www.linkedin.com/in/frankimmin...

Frank is manager van het Performance Lab binnen de Persgroep Nederland. Dit team adviseert en ondersteund adverteerders actief om het beste resultaat uit de media-inzet te halen met behulp van technologie, data en optimalisatie. Hiervoor is hij verantwoordelijk geweest voor een vergelijkbaar team binnen Sanoma. Naast zijn expertise programmatic advertising heeft Frank ervaring met DMP's, print, TV, affiliate marketing, e-mailmarketing en databasemarketing en heeft daarmee een breed beeld van het marketing landschap in Nederland.

Artikelen van Frank Imming

  • 2 maart 2017 13:00

Betere campagnes? Erken potentie en beperkingen van huidige attributie

Wil je als marketeer weten of bepaalde kanalen of campagnes hebben bijgedragen aan een doel op de site dan kijk je naar de conversie-attributie. Zo wordt duidelijk of het budget goed is besteed of dat bijsturing nodig is. Maar zijn de modellen echt zo zinnig als ze lijken? En welke uitdagingen kom je zoal tegen?