Jeroen Van Eck
  • Jeroen Van Eck

  • 1 artikel
  • 151.108 views
  • 0 reacties

Jeroen Van Eck

Werkt bij
eFocus
Twitter
@jvaneck
Linkedin
nl.linkedin.com/in/jeroenveck

Jeroen van Eck werkt bij eFocus als Online Marketeer. Hij heeft een bovengemiddelde interesse voor alles rondom zoekmachines, maar kijkt liever verder dan wat zich aan de oppervlakte afspeelt. Hoe hangen online middelen samen? Welke rol speelt online marketing binnen het online landschap? Hoe maken we de vertaalslag van de organisatie naar de gebruiker? Met een combinatie van kennis, data en analyses probeert hij waardevolle inzichten te creëren, met als uiteindelijk doel om altijd waarde toe te voegen.

Artikelen van Jeroen Van Eck

  • 10 september 2013 16:00

Lean online marketing: controle over de gehele online marketingmix

Als online georiënteerde organisatie heb je te maken met steeds meer middelen die je tot je beschikking hebt, platformen waarop je actief bent en apparaten die gebruikt worden. De meetbaarheid van online marketingactiviteiten steeds verder onder druk te staan. Om hier weer meer grip op te krijgen is een nieuwe manier van het organiseren van je online marketingactiviteiten nodig: lean online marketing.