1 Artikel
5.797 Views
0 Reacties

Joana de Quintanilha

Voordat Joana bij Forrester kwam, was zij senior customer experience manager bij Elsevier, een toonaangevende leverancier van wetenschappelijke- en gezondheidsinformatie. Ze was verantwoordelijk voor alle aspecten van de klantervaring, inclusief meting, strategie, klantbegrip en ontwerp. Ze heeft een team van klantervaringsprofessionals opgezet en geleid die verantwoordelijk zijn voor het leveren van klantinzichten aan het bedrijf door middel van customer journey en ecosysteemmapping, evenals het implementeren van projecten die de klanttevredenheid hebben gestimuleerd en de inspanningen van de klant bij Elsevier hebben verminderd. Joana heeft ook een aantal functies bekleed als verslaggever voor financiële dienstverleners in de Benelux voor Bloomberg, Dow Jones Newswires en The Wall Street Journal. Ze heeft een brede kennis van de Nederlandse en Britse markt. Joana heeft een MA (Hons) in internationale betrekkingen en moderne geschiedenis van de University of St Andrews in Schotland.